Even voorstellen

Wel zo netjes om een kleine introductie te geven alvorens ik me meng in dit geanimeerde forum.

Ik ben Pieter, 30 jaar, en absoluut niet mijn leven lang al fan van horloges. Sterker nog, ik vond het niets. Als linkshandige zo’n zwaar ding aan m’n pols, ik kon er niet aan wennen. Mooi vond ik het altijd wel.

Een jaar of vijf geleden na wat onderzoek toch eens een sprongetje gewaagd en een Oriënt Mako II aangeschaft. Die viel met een maand heel ongelukkig kapot en ik besefte, horloges waren nog even niet aan mij toe.

Inmiddels zijn we een kantoorbaan verder en zijn de scherpste randjes er af. Tijd om de voorzichtige fascinatie om te zetten in iets tastbaars. Het werd een Tudor Pelagos LHD, en ik kijk nooit meer om.

Voor mij het perfecte horloge. Capabel, tijdloos, iconisch, en vooral geen gelul. Daar streef ik als persoon toch ook een beetje naar;)

Ik hoop mijn enthousiasme met jullie te mogen delen en een hoop inhoudelijke kennis op te doen op het forum.

44 likes

Welkom Pieter. Toch best wel een cool horloge zo’n Tudor Pelagos! Maar ehh, is niet juist het hele idee van de LHD dat je hem aan je rechterpols draagt? :thinking:

Welkom op ons forum Pieter :+1:

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom Pieter :slightly_smiling_face:

1 like

Je hebt absoluut gelijk. Hij wisselt hier regelmatig (top die verstelbare clasp), maar op rechts loopt ‘ie toch wat meer risico i.v.m. de slechte motoriek.

Op links stel ik het relatief lage gewicht en de kroon aan de binnenzijde ook zeer op prijs. Hij werkt zo perfect voor me, en dat is toch het idee van een toolwatch, niet?

1 like

Zeker, lekker doen waar je zelf zin in hebt! :+1:

1 like

Welkom Pieter :slightly_smiling_face:!

1 like

Welkom! Heel tof de LHD :star_struck:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom bij de club Pieter.

1 like

Mooiste Pelagos die er is als je het mij vraagt :money_mouth_face:

1 like

Welkom!! Mooie tudor zeg :raised_hands:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Pieter ,prachtige LHD :+1:

1 like

Welkom Pieter emot-tiphat

1 like

Welkom hier.

Welkom :slight_smile:

1 like

Zonder omhaal dan: welkom :grin:

1 like