Even voorstellen

Wel zo netjes om me na het aanmelden even voor te stellen. Mijn naam is Micheal en waarschijnlijk net als de meesten een horloge liefhebber. Niet voor de verzameling in dit geval maar echt om te dragen. Dit is ooit begonnen nadat ik in mijn jeugd een horloge van mijn opa kreeg. Een Royal Zentra. Bouwjaar onbekend. Ik heb hem dat ik 21 was schoon laten maken. Mijn eerste (voor toen) was de aankoop van een Camel Trophy. ik was al vrij snel uitgekeken op de Swatches. In de loop der jaren wel een aantal horloges gekocht varierend van een Immersion, Breill, Micheal Kors, Armani, etc. Oftewel de gewonere horloges. Maar ik riep altijd als kind al ooit komt er een Breitling. Dat moment is nu aangebroken en ik heb een Breitling Superocean Heritage Chronograph A1331212/C968/152A besteld. Via Chrono24 bij een grijze dealer in Monaco. Niet op voorraad dus ik ben er op voorbereid dat mijn geduld op de proef gesteld gaat worden. Ach na 47 jaar kunnen die weken/maanden er ook nog wel bij.

IMG_0062

42 likes

Welkom!

Welkom op HF Micheal :+1:t2:
Wat een prachtige Breitling, hopelijk duurt het wachten niet al te lang !

Mijn beste,

Michel, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom Michael. Knap dat je ervoor uit durft te komen. Erkennen dat je een verslaving hebt is het begin van genezing. Ohnee wacht … dan zit je hier niet goed! :joy:

Anyway, veel plezier hier!

1 like

Welkom Micheal emot-tiphat

Leuk dat je die Zentra Royal nog steeds hebt.
Veel plezier hier op het Forum!

Welkom…:+1:

Welkom.

welkom-home

Welkom Michael, veel plezier hier. Verdere besmetting met het virus gegarandeerd

Welkom Michel, veel plezier op het forum :+1:

Welkom Michel! Als die Breitling eindelijk om je pols zit willen we graag foto’s zien, hoor! :grinning:
Wat een mooie Zentra ook!

Welkom Michel. Ben zelf ook nog maar een dagje op dit forum. Leuk verhaal van de Rolex alvast.

Welkom bij de club Micheal.

Indrukwekkende Breitling. Ik ben benieuwd naar de foto’s. :beers:

Welkom Michael!

Welkom

Welkom Micheal! En een hele mooi ‘Incomming’ in mijn beleving! Veel plezier op HF!