Even voorstellen

Ik lees al enige tijd mee op het forum en heb nu ik op vakantie ben tijd om me even voor te stellen.

Ik ben Sander en mijn verslaving is terug :slight_smile:

Mijn “verslaving” is al vroeg begonnen. Op de basisschool wilde ik altijd al een horloge dragen tot ergenis van mij ouders, want ja welk klein kind draagt nou een horloge?! Uiteindelijk heb ik na lang zeuren heb ik er toch een gehad :slight_smile:
Op de middelbare school werd mijn intresse in horloge meer en meer getriggerd waarop ik besloot een breil kopen. Deze heb ik jaren gedragen tot ik besloot hem op de grond te laten vallen waardoor de glasplaat kapot ging.
Hierna heb ik tegelijkertijd en TW steel canteen en en AVI-8 hawker harrier 2 gekocht. Deze heb ik met veel plezier gedragen tot de aanschaf van mijn Samsung smatchwatch. Hierna is mijn verslaving gestopt, althans dat dacht ik.
Nu ik een nieuwe baan heb en vaak een overhemd dragen begon het toch weer te kriebelen. Om te kijken hoe ik het vond heb ik mijn eerste automatische horloge aangeschaft. 20220128_162052|375x500

Dit is me zo goed bevallen dat nu alweer aan het kijken ben voor een wat luxere horloges. Ik heb mijn ogen laten vallen op de Tudor BB58 en de Tag Heuer carrera calibre 16.

Wanneer ik een van deze heb aangeschaft zal ik jullie weer lastig vallen :slight_smile:

Sander

25 likes

Gaat over de squale

Zeg Pieter Jan Vercammen, hoezo doe jij dit in iemands voorsteltopic :joy:

2 likes

Hij is al 23 minuten lid :wink:!

1 like

welkom… :+1:

1 like

Ja , ik zou het bijna vergeten :grinning: welkom !

1 like

Sorry maar het is dringend hava

Welkom Sander!

Welkom en veel leesplezier :+1:

Welkom Sander op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

Welkom :grinning:

Welkom bij de club Sander.

Welkom op HF!

Welkom!

Zou ik ff verwijderen…

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom, Sander en nog veel plezier op ons forum.

Welkom en veel plezier hier op het forum.

Welkom. Hopelijk val je ons snel lastig met een nieuwe aankoop.

welkom, ik ben benieuwd welke van de twee je het eerste gaat kopen