Enkele weken geleden heb ik dit prachtige forum ontdekt en ik vind dat het eens tijd wordt om mijzelf voor te stellen.
Sjoerd is de naam, Opticien, contactlensspecialst en ondernemer. Ik ben van de details en precisie wat in mijn vak noodzakelijk is. Deze eigenschap komt bij m’n liefde voor horloges goed van pas.
Ik heb altijd een voorliefde gehad voor luxe horloges met als grote favorieten: Omega, Breitling, IWC en Jacob & Co. Die laatste is wat over de top, maar de techniek is briljant en het zijn stuk voor stuk kunstwerken.
Deze week heb ik dan eindelijk de knoop doorgehakt en 2 favorieten van mij gekocht. De Omega Seamaster 300M met zwarte Dial en de Breitling Premier B01 met zilveren Dial en zwarte band. Beide heb ik aangeschaft bij Schaap & Citroen in Eindhoven. In tegenstelling tot wat ik veel heb gelezen was mijn ervaring daar erg prettig. Ik werd goed geholpen door een enthousiaste jongeman die zelf ook echt een liefhebber is. Na 2 uur babbelen over horloges en wat stoeien met de prijs ging ik naar buiten met deze 2 schoonheden.
Ik ben altijd heel beleefd behandeld door de verkoopmedewerkers van Schaap en Citroen, dus ik begrijp niet waar al het commentaar vandaan komt. Ik ben blij dat jij dezelfde positieve ervaring hebt. Het heeft twee prachtige horloges opgeleverd.