Even voorstellen

Hallo allen,

Enkele weken geleden heb ik dit prachtige forum ontdekt en ik vind dat het eens tijd wordt om mijzelf voor te stellen.
Sjoerd is de naam, Opticien, contactlensspecialst en ondernemer. Ik ben van de details en precisie wat in mijn vak noodzakelijk is. Deze eigenschap komt bij m’n liefde voor horloges goed van pas.

Ik heb altijd een voorliefde gehad voor luxe horloges met als grote favorieten: Omega, Breitling, IWC en Jacob & Co. Die laatste is wat over de top, maar de techniek is briljant en het zijn stuk voor stuk kunstwerken.

Deze week heb ik dan eindelijk de knoop doorgehakt en 2 favorieten van mij gekocht. De Omega Seamaster 300M met zwarte Dial en de Breitling Premier B01 met zilveren Dial en zwarte band. Beide heb ik aangeschaft bij Schaap & Citroen in Eindhoven. In tegenstelling tot wat ik veel heb gelezen was mijn ervaring daar erg prettig. Ik werd goed geholpen door een enthousiaste jongeman die zelf ook echt een liefhebber is. Na 2 uur babbelen over horloges en wat stoeien met de prijs ging ik naar buiten met deze 2 schoonheden.

Tot zover mijn verhaal! Vragen? Brand los!

57 likes

welkom… :+1:

1 like

Welkom Sjoerd!
Mooi duo heb je daar, een mooie IWC flieger erbij en je bent klaar…:grin:

1 like

Van harte welkom op het forum.

Ik ben altijd heel beleefd behandeld door de verkoopmedewerkers van Schaap en Citroen, dus ik begrijp niet waar al het commentaar vandaan komt. Ik ben blij dat jij dezelfde positieve ervaring hebt. Het heeft twee prachtige horloges opgeleverd.

1 like

Welkom :grinning:

1 like

Welkom

1 like

Welkom bij de club Sjoerd.

1 like

Welkom op HF!

1 like

Welkom

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Welkom :+1: je hebt al een aantal schitterende horloges

1 like

Welkom! En wat een 2 schitterende keuzes! Mooi hoor! :clap::smiley::+1:

1 like

Welkom, Sjoerd en nog veel plezier op ons forum. Twee heel mooie aankopen. Gefeliciteerd!

1 like

Welkom Sjoerd.
2 prachtige horloges!

1 like

Welkom. En dat zijn twee prachtige aankopen.

1 like

Welkom. Gefeliciteerd met deze twee prachtige aankopen. Hele mooie horloges. Geniet ervan!

1 like

welkom en wat een luxe om meteen twee van deze horloges te kopen in een keer

1 like

Welkom!!

1 like

Welkom Sjoerd! Knap duo heb je gekocht! :+1:

1 like

Welkom!

1 like