Even voorstellen

Mijn naam is Dennis en ben al enige tijd aan het rondsnuffelen op dit forum. Sinds de aanschaf van mijn eerste mechanische horloge (een Invicta Pro Diver) - zo’n anderhalf jaar geleden - is mijn interesse voor het horloge behoorlijk gewekt. Mijn “kennis” is door het rondsnuffelen alhier dan ook zeer snel op peil gebracht. Ongelofelijk wat een kennis hier aanwezig is. Ben ook erg onder de indruk van wat er af en toe langs komt aan merken en modellen.
Wat me opvalt als je je in eerste instantie als “nitwit” gaat verdiepen in de horlogerie, dat er behoorlijk wat vooroordelen sneuvelen t.a.v. bepaalde merken (bijvoorbeeld Rolex = geen pats/bling-bling) en dat er voor niet ingewijden behoorlijk wat betaalbare merken bestaan, die mooie en leuke klokken maken (Poljot, Aviator). Je krijgt ook een heel andere blik op mensen als je ziet wat er om de pols zit en hebt vaak meteen een leuk gespreksonderwerp.
Mijn eigen wensenlijst voor de toekomst is om nog ooit de trotse bezitter te worden van een echte Submariner i.p.v. de Invicta die ik nu heb en ook de IWC Big Pilot staat nog op het spaarprogramma…
Kortom, leuk om hier aanwezig te mogen zijn en te kunnen “proeven” aan het echte werk. (Overigens ben ik erg tevreden over de kwaliteit en degelijkheid van mijn Invicta). Groeten, Dennis.

Welkom Dennis, en leuk dat je ook het virus hebt opgelopen. :smiley: Daar kom je denk ik niet meer zo gauw vanaf! :wink:

Veel plezier en leerzame momenten hier op het forum. En succes met het sparen, kan ff duren, maar het is uiteindelijk toch echt de moeite waard hoor.

welkom op dit forum.

Welkom, Dennis (tu)

Alle symptomen voor een serieuze verslaving zijn aanwezig…:smiley:

Tussen jouw invicta en een Submariner/Big Pilot ligt nog een hele wereld te wachten om ontdekt te worden.

Veel plezier alhier.