Ik ken en lees al een tijdje regelmatig mee met dit forum. Gisteren heb ik dan maar besloten om een account aan te maken. Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben CCM, 30 jaar, begin vorig jaar een huis gekocht, eind vorig jaar verloofd met mijn vriendin en eind dit jaar gaan we trouwen op Bali. Ondanks COVID stond mijn leven dus totaal niet stil.
Begin dit jaar is mijn zoektocht begonnen naar een horloge die ik wil dragen op mijn bruiloft.
Ik heb altijd interesse gehad in horloges. Mijn eerste mechanische horloge kocht! ik 10 jaar geleden. Een Lord Hamilton met een Valjoux 7750. Ook heb ik een Panerai geërfd een aantal jaar geleden.
Zoals gezegd is mijn zoektocht begin dit jaar serieus van start gegaan. Voor mijn trouwerij wil ik graag voor een tijdloos model gaan die ik makkelijk als daily watch kan dragen. Ik wil graag voor een 36mm stalen horloge worden van Rolex gaan. Zoals algemeen bekend is het bijna onmogelijk om aan een nieuwe Rolex te komen bij een AD.
Maar….sinds gisteren ben ik de trotse eigenaar van een Explorer I geworden. Combinatie van gunning en heel veel geluk hebben. Nu kan ik dus eindelijk focussen op het plannen van het huwelijk
Welkom hier bij HF !
Gefeliciteerd mooie horloges.
Welkom !
Welkom
Welkom en veel leesplezier!
Welkom bij de club.
Welkom
Mijn beste,
Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!
Orologio Signaturis Temporis
Welkom op ons mooie forum.
Welkom…
Welkom😄
Welkom op HF!
Welkom en veel leesplezier
Welkom!
Welkom en meteen een waarschuwing… de kans is groot dat het er geen drie blijven… Veel leesplezier en vooral veel foto’s…
Welkom Ccm op dit leuke en leerzame forum! Uit je intro zie ik dat je een bezig bijtje bent Ben toch ook benieuwd welk horloge je de gelukkige dame in dit proces gaat schenken
Succes
en veel plezier op het forum !
Welkom op dit forum en natuurlijk gefeliciteerd met je Explorer, fijn dat die je gegund is.
Lekker van genieten en veel draagplezier
Welkom en nog veel plezier op ons forum.