Aloha allemaal,
Hier mijn eerste post op dit forum.
Ik ben nog even aan het uitzoeken hoe dit allemaal werkt, maar daar ga ik vanzelf achter komen.
Min of meer bij toeval ben ik (de wat exclusieve of high end horloges) in aanraking gekomen.
Mijn vrouw had ooit een oude Omega van haar inmiddels overleden vader gekregen. Het uurwerkje liep niet meer en een aantal jaren geleden heb ik het laten reviseren. Vanaf dat moment ben ik zelf ook op zoek gegaan naar een leuke Omega. En na een eerste aanschaf van een Seamaster uit de 70’s heb ik een leuke verzameling opgebouwd. Ik hoop dat ik nog veel kan leren hier op het forum en zal hier en daar wat posten. Eerst maar eens rondneuzen.
Groet,
André ROC
Welkom hier.
Welkom bij de club André ROC
Welkom André, veel plezier op dit forum. Wellicht kun je wat foto’s posten, doet het altijd goed op het forum
Welkom op HF André en veel plezier hier gewenst
Welkom Andre
Welkom André op dit leuke en informatieve forum : inderdaad hier is goed rond te neuzen en zeker heel veel van je gading te vinden succes en veel plezier .
Mijn beste,
Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!
Orologio Signaturis Temporis
Hoi André, welkom en foto’s zijn ook welkom!
Welkom bij de club André.
Welkom en veel plezier gewenst.
Welkom…
Welkom André!
Welkom!
Welkom op HF, André!
Welkom
Dankjewel allemaal.
Ik ben nog even aan het uitzoeken hoe het zit met alle rubrieken. Dus bij voorbaat excuus als ik ergens in een verkeerde rubriek plaats.
Hier alvast een plaatje van mijn CWC collectie.
De linker drie zijn originele /|\ engelse legerhorloges uit 1979, 1980 en 1982. De rechter twee zijn reĂŻssues.
Welkom André, toffe CWC’s, benieuwd naar Je overige horloges!