Goedenavond allemaal!
Na diverse maanden (tot aan enkele jaren terug) hier rond gesnuffeld te hebben mij nu maar aangemeld om af en toe een bericht te plaatsen en/of te liken. Ben al erg lang een fan van een mooi horloge. Zo heb ik mijn eerste Breitling, een Chronomat met blauwe dial in staal/goud, al weer bijna 22 jaar in bezit en loopt nog steeds als een zonnetje. In de tussentijd nog een Breitling Headwind en een Maurice Lacroix Lune retrograde gehad die ik beide helaas weg heb gedaan. Mijn laatste aanwinst is de nieuwste (gewone) Chronomat B01 42 in staal goud met antraciete dial. Tevens nog een Hamilton Jazzmaster chrono met heel mooie blauwe wijzerplaat met lederen band en een Seiko Chrono tevens met lederen band met een donkergroene ( tegen zwart aan) wijzerplaat die mooi oplicht in de zon. Tevens nog een " simpele" horloge van Timberland en Pulsar. Mijn voorkeur gaat uit naar mechanische horloges. Wil ooit nog eens een duiker of dresswatch aanschaffen. Voorkeur gaat uit naar bijvoorbeeld Hamilton Intra magic, Breitling superocean Heritage II of misschien toch een Tudor. Vorige week in Thailand een GMT master II Rootbeer mogen passen bij de dealer. Nooit geïnteresseerd geweest in Rolex, maar was meteen verliefd. Helaas wilde de AD hem niet verkopen. Tot zover maar even mijn voorstel rondje.
Welkom op dit leuke forum maar daar was je natuurlijk al achter.
Kan wel zeggen dat je een goede smaak wat betreft horloges hebt, ja joh Rolex echt een gekkenhuis. Wat foto’s zou wel leuk zijn, houden wij van op het forum , hoop vaker wat van je te zien of te lezen
Allereerst welkom. Heb je toevallig mogelijkheden om foto’s te posten van je collectie? Altijd leuk.
Zonder service?
Dank je wel. Ik ga even uitzoeken hoe ik foto’s moet plaatsen en dan zal ik wat toevoegen. Ik zal maar niets over Rolex zeggen. Volg het hier al een tijdje en snapte tot voor kort de heisa niet. Tot ik de GMT master omdeed. Blijf de prijzen op de grijze markt wel bizar vinden.
Welkom op HF! En we zijn hier gek op foto’s! Ja en een leuke duiker is natuurlijk nooit weg! Al wat op het oog?
Mijn beste,
Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!
Orologio Signaturis Temporis
Welkom!
Welkom!
Welkom, Frank en nog veel plezier op ons mooie forum.
Niet echt. Heb een voorkeur voor de Superocean Heritage II in 42mm, maar begin steeds meer de Tudor Blackbay te waarderen . Weet alleen niet of de 58 te klein is. Twee weken geleden in Bangkok de Hamilton Intra magic in panda kleur gepast. Was ik ook heel erg gecharmeerd van ondanks de 40 mm. Vind ook de Tissot PRX een leuk horloge.
Welkom!
Mooie verzameling en welkom bij de club
Dat hoor ik vaker. Volgens mij willen ze ze zelf houden vanwege de waardestijging
Ze lagen er allemaal, Seadwellers, Submarines, Pepsi, Batwoman en nog een hele boel andere modellen. Verkoper bood zelf aan om mijn gegevens te noteren. Waren zeer vriendelijk daar.
Welkom Frank hier op het leuke en informatieve forum!
Uit je introductie en een blik op je doos met je “schatten “zie ik naast het koele staal toch ook goud kleurige accenten .Daarnaast de geschetste wensen en dromen : een mooie mix om mee verder gegaan hier op het inspirerende forum .Succes en veel plezier
Welkom. Alweer iemand met een mooie collectie.
Dank jullie wel allemaal voor de leuke welkomstwoord en. Onderstaand iets betere foto’s van sommige horloges
Welkom
Welkom, Frank!
Mooie collectie zeg! Geniet van je mooie horloges. En veel draaggenot gewenst!
Welkom, ziet er allemaal errug mooi uit