Even voorstellen

Na al even aanwezig te zijn op het forum, toch een korte voorstelling.

In november ‘21 de kriebels gekregen om me te verdiepen in de horlogewereld, nu ettelijke maanden later, drie horloges erbij. :star_struck:

Tag Heuer Aquaracer als eerste aangekocht, maar al snel vond ik vele vintage horloges meer karakter hebben. Vervolgens via een een lid hier de Omega Seamaster gekocht en enkele weken geleden de Citizen op de kop getikt van een student die ze serviced en verkoopt. :star_struck:

De Omega knalt er voor mij uit. En ik twijfel op de Tag Heuer de verkoop in te doen.

Welke vinden jullie de leukste? :+1:

42 likes

:wave: en ik zou niks weg doen. Je hebt een mooi gebalanceerde collectie.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom. De Omega. Alle houden (als dat kan).

1 like

Welkom op HF Laurens, het hondje en de Omega zijn het leukste, veel plezier hier gewenst👍

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

De hond :heart_eyes:

2 likes

De Omega is het mooist, maar ze hebben alledrie charme. Gewoon houden: je hebt vast de ene dag voirkeur voor de ene, en de andere dag voor een andere. En wat een schat van een hondje.

1 like

Welkom op dit leuke en informatieve forum Laurens ! Zo langzamerhand richt ik me ook op de vintage Omega horloges ,naast v.n.m.l Seiko horloges .die Omega’s stralen toch een tijdloze chique heid uit en lopen doorgaans met een grotere accuratesse dus ja houden de hond :grinning:en de Omega :ok_hand: ,toch zijn er ook erg mooie Eterna’s en Longines ……
Veel plezier en succes !

1 like

animaatjes-welkom-682915

2 likes

Welkom hier.

1 like

Welkom!
Eindelijk de hond van mijn profielfoto gevonden(of toch niet?:wink:
Zelf heb ik niet veel met (geel)goud in een horloge/band, voor mij zou dus de Citizen eruit gaan. Echter dat was je vraag niet je vroeg om te kiezen tussen de Omega en de TH, ook vraag is lastig en eigenlijk alleen door je zelf te beantwoorden.

Als tegenvraag: krijgen alle drie voldoende polstijd?
Ik denk dat als je deze vraag voor je zelf beantwoord je ook jou andere vraag kunt beantwoorden…

Nogmaals welkom op het forum!

2 likes

Welkom bij de club Laurens.

1 like

Welkom op hf!

1 like

Ik ook dus ga voor het exemplaar met de meest vintage uitstraling: de Omega :ok_hand:

2 likes

Welkom, Laurens en nog veel plezier op ons mooie forum. Alle drie behouden. Het is slechts het begin, vrees ik.

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom hier! Mooie collectie :+1:

1 like

Welkom, Laurens!
En prima start van een mooie collectie! De Omega is zeker gaaf. Maar de Aquaracer is ook top! Je hebt sowieso een goede duiker nodig deze is toch wel cool! Lekker houden, dus!

2 likes