Hi allemaal,
Mijn naam is Martijn, 31 jaar en over een maandje hoop ik ook voor het eerst vader te mogen worden.
Sinds een stage op mijn 18e is het horloge- en klokkentic langzaam begonnen… Durf het bijna niet te zeggen, maar was destijds met name gecharmeerd van Armani horloges (5 stuks in collectie). Ik ben echter aan het overwegen hier afscheid van te gaan namen op mijn allereerste horloge aankoop na.
Verder ben ik in het bezit van een Zinvo Blade (automatic). Hiervan vind ik de draaiende rotor namelijk enorm gaaf om te zien als hij loopt:
Maar aangezien ik straks vader wordt, en de vrouwen ‘baargoud’ ontvangen, wilde ik mijzelf eigenlijk ook niet vergeten en ben ik na een lange stilte (dragen smartwatch) weer eens gaan Googlen en was ik na een korte zoektocht helemaal verknocht aan de nieuwe Tissot PRX powermatic 80. Smaken verschillen, maar ik vond hem qua design direct een beauty. Na hier overtuigende reviews te hebben gelezen ben ik van het weekend direct naar de juwelier gereden waarna de kriebels alleen maar groter werden en direct de blauwe (met grote twijfels over de groene) naar huis gegaan. Ik denk dat groen een exclusievere toevoeging is voor als de ‘basis’ collectie wat groter is.
Ik hoop hier in elk geval lekker mee te lezen en inspiratie op te doen! Ik heb eigenlijk ook nog de nieuwe Oris ProPilot X met grijze dial op het oog, maar dat wordt nog even sparen
Mooie dag!