Ik ben Ed, dertiger en sinds vandaag aangemeld op dit super verslavende forum. Ik lees dagelijks vol enthousiasme jullie berichten en kijk mijn ogen uit bij al die mooie horloges.
Ik ben dit jaar gestart met mijn horloge hobby, die inmiddels verslaving genoemd mag worden. In het begin vooral veel impuls aankopen gedaan, horloges weer vlug verkocht (vaak met verlies), waardoor ik nu redelijk voor mezelf weet, wat ik wil.
Ik ben inmiddels in het bezit van de volgende horloges (blijvertjes);
Glycine Airman Base 22
Glycine Combat Sub GoldenEye
Tissot Le Locle automatic
Wat het volgende horloge wordt, weet ik nog niet?! Ik ben gecharmeerd van automatische horloges, maar ook Kinetic en Solar vind ik interessant.
We zullen zien…
Ik zal op korte termijn enkele foto’s posten, op het moment dat ik heb uitgevogeld hoe?!
Bedankt voor het lezen en ik hoop een goede bijdrage te kunnen leveren op dit leuke forum.
Van harte welkom Ed op dit energieke, passionele en ook plezante horlogeforum!!
Het forum waarbij de liefde voor het uurwerk, in al zijn gedaantes, met fierheid wordt uitgedragen.
Mijn favoriet is momenteel de Glycine Airman base 22. Maar de Citizen is handig, daar deze op lichtenergie werkt en tevens radiocontrolled is. Loopt dus altijd goed, waar ik de automaten regelmatig moet instellen. Wat ik overigens geen probleem vind.