Even voorstellen

Beste horloge liefhebbers,

Ik ben Ed, dertiger en sinds vandaag aangemeld op dit super verslavende forum. Ik lees dagelijks vol enthousiasme jullie berichten en kijk mijn ogen uit bij al die mooie horloges.

Ik ben dit jaar gestart met mijn horloge hobby, die inmiddels verslaving genoemd mag worden. In het begin vooral veel impuls aankopen gedaan, horloges weer vlug verkocht (vaak met verlies), waardoor ik nu redelijk voor mezelf weet, wat ik wil.

Ik ben inmiddels in het bezit van de volgende horloges (blijvertjes);

• Glycine Airman Base 22
  • Glycine Combat Sub GoldenEye
  • Tissot Le Locle automatic

Wat het volgende horloge wordt, weet ik nog niet?! Ik ben gecharmeerd van automatische horloges, maar ook Kinetic en Solar vind ik interessant.
We zullen zien…:wink:

Ik zal op korte termijn enkele foto’s posten, op het moment dat ik heb uitgevogeld hoe?!

Bedankt voor het lezen en ik hoop een goede bijdrage te kunnen leveren op dit leuke forum.

Met vriendelijke groet,

Ed

Welkom!

Kleine maar mooie verzameling(tu)

Welkom!
Leuke collectie! Fotos zijn idd extra leuk!

Welkom en, kijk uit ook jij raakt besmet.

Welkom!

Dit forum is zeeeeer verslavend!

Foto’s posten doe ik persoonlijk met photobucket, van daaruit kan je eenvoudig links plakken.

Succes

Bor

Mijn beste,

Van harte welkom Ed op dit energieke, passionele en ook plezante horlogeforum!!
Het forum waarbij de liefde voor het uurwerk, in al zijn gedaantes, met fierheid wordt uitgedragen.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Hoi Ed, welkom op het forum. Je hebt een prachtige start van een collectie die ongetwijfeld grootse vormen gaat aannemen…(tu)

Dick

Welkom :)-D

Pieter.

Welkom hier!
Met de glycine’s in je collectie is je start in ieder geval goed te noemen.
Je zult hier dik aan je trekken komen.

Dank voor jullie warme welkom. En de goede tip voor photobucket:-)

Ben erg tevreden met mijn huidige klokken

Welkom op het HF Ed :)-D

gelijk weer hele mooie klokken ook zie ik :~

grtz. Gerard

Welkom!

Die Citizen is gaaf! Ben niet zo voor de Deep Blue maar de Glycine’s zijn ook erg mooi!

Gr Max

Welkom! En mooie verzameling (tu)

Mijn favoriet is momenteel de Glycine Airman base 22. Maar de Citizen is handig, daar deze op lichtenergie werkt en tevens radiocontrolled is. Loopt dus altijd goed, waar ik de automaten regelmatig moet instellen. Wat ik overigens geen probleem vind.

Welkom hier op het forum, mooie klokken van glycine, maar de rest mag er ook wezen!

Veel lees plezier!