Even voorstellen

Hallo allemaal,

Na enige tijd bezig te zijn met horloges, heb ik besloten om toch maar een accountje aan te maken. Ik kan nu al zeggen… geen spijt!

!
afbeelding|267x500

Moonswatch:

Op 26 maart, de officiële release datum van de moonswatch, heb ik er eentje weten te bemachtigen. Vraag alleen niet hoe…:joy:
Het was een lange nacht, met nul aan slaap en een hoop zwervers en dronken toeristen die toch nog een moonswatch probeerde te bemachtigen.
Maar was ‘t het waard? Jazekers, ik heb veel kennis en ervaringen van andere enthousiaste horloge verzamelaars opgedaan. Het was een bijzondere avond/nacht die ik nooit zal vergeten, en wat nog eens een extra mooi verhaal geeft achter het horloge.

En dan de Longines Hydroconquest uit 2017, super mooi en elegant duikershorloge. Dit is tevens ook mijn eerste echte luxe horloge, ik heb hem nu al een paar maandjes en nog geen ene druppel spijt van!

47 likes

Welkom Dave!

1 like

Welkom!

1 like

Hierbij de moonswatch op een prachtige nato strap.

6 likes

Van harte welkom om dit gezellige forum Dave

1 like

Welkom op HF

1 like

Welkom aan boord!

1 like

Welkom op HF Dave

1 like

Van harte welkom hier en mooie Longines! Eén van de tofste duikers, de HydroConquest. :blush: :+1:

1 like

Welkom.

1 like

Welkom! Coole horloges heb je !

1 like

Welkom :slight_smile:

1 like

Welkom, veel lees plezier hier!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom bij de club Dave, dat je maar een hoop plezier mag beleven op het forum. :ok_hand: :+1:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom bij de club Dave.

1 like

Welkom op HF, Dave! En goed bezig!

1 like

Leuk dat je er ook bij bent gekomen. Mooie Longines.

1 like

Welkom Dave op dit mooie en informatieve forum :grinning: Je zult er geen spijt van hebben ,succes ! :+1:

1 like