Even voorstellen

Hallo! Klein voorstelrondje:
Recentelijk geïnteresseerd geraakt in horloges, interessant hoe snel je smaak zich ontwikkelt. Zo loop je jaaaaren met 1 Fossil horloge rond, het volgende moment zit je je ideale collectie te plannen. Ik denk dat ik het type ben dat voor elke gelegenheid 1 horloge wil hebben…

Maat is al langer lid hier, heeft op het forum namens mij de eerste horloges gekocht. Een Hamilton Khaki Field Mechanical Bronze is binnen, de Seiko SPB167J1 is onderweg vanuit Antwerpen. Ik zal op zoek gaan naar een bruin-leren bandje, suggesties zijn welkom.

De rest van het jaar rustig rondkijken naar een chronograph en een dresswatch. Qua dresswatch is de Nomos Orion een grote kanshebber, voor de chronograph zal het vooral de vraag worden hoe groot de bonus is aan het einde van het jaar :slight_smile:

Divers kan ik nog niet echt aan wennen, misschien dat dit nog komt.

Als iemand suggesties heeft voor goede youtube channels over horloges, laat het weten. Vooralsnog zit ik vooral Teddy Baldassere te kijken maar die filmpjes zijn lang en beginen ook wat te vervelen.

Aangenaam kennis te maken.

20 likes

Welkom hier!

Welkom hier :+1:

Welkom!

Welkom op HF!

Welkom en leuke zoektocht voor de boeg :grin:

Welkom!

Welkom. Ik ben benieuwd hoe je smaak zich zal ontwikkelen.

Andere YouTube vlogger: Jenni Elle (Duitse dame die in het Engels presenteert)

1 like

Welkom

Welkom bij de club Toni.

Welkom op dit mooie en informatieve forum Toni :+1:

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Van harte welkom!

Welkom! :+1:

Welkom…:+1:

geniet van de mooie tijd hier :sunglasses:

Welkom!:+1:

Welkom op HF, Toni!
En, if I may, enkele suggesties voor een mooie chrono en een meer dressy horloge. :slightly_smiling_face:

Lekker retro.

Of wat meer eigentijds.

Sportief/dressy.

Mooie dressy reissue.

Of wat eigentijdser en betaalbaarder.

Anyway, keuze zat! Veel plezier met het vinden van jouw ideale dresser en chrono! En een duiker ga je ook nog wel 'n keer willen, als je hier maar lang genoeg rondhangt. :laughing:

2 likes

Dank allemaal!

Kas, dank, ga een paar van bar filmpjes checken.

TagEd, thanks! Heel begeerlijk allemaal. De blauwe Seiko spb167 komt volgende week binnen, dan maar stapsgewijs naar boven toe werken :wink:

1 like