Welkom en nog veel plezier op ons mooie forum. Leuke introductie.
Haha nee ik liep ook al snel tegen een probleem aan met de batterij, had me toch wat eerder op dit forum moeten begeven vrees ik
Leuk om een vrouwelijke liefhebber te mogen verwelkomen!
Mijn vrouw heeft niets met horloges, zolang de hare maar van Cartier is
Een Tank is zeker niet alleen voor vrouwen. @Ladylovelylocks begrijpt de game nog niet, maar dat komt vanzelf wel.
Ik moest per se een gouden hebben omdat ik zag dat Jeff Goldblum er eentje droeg. No regrets.
Welkom!
Welkom hier op het forum ,dat verdieping ,beleving, plezier en passie probeert te te verbinden …veel plezier en succes met de hobby !
Welkom op HF!
Van Harte Welkom, mooie intro, i tip my hat !
Welkom!
Welkom. Leuk om je introductie te lezen.
Welkom! Inderdaad komen hier niet veel vrouwen langs. Mooie introductie trouwens. En wat handig dat jij en je vriend dezelfde passie hebben. Mijn vriendin denkt dat mijn horlogeliefde een afwijking is, maar ze heeft die inmiddels aanvaard.
Jij hebt een mooie collectie. Ik beweeg me meer in het goedkopere segment maar ook daar is veel leuks te vinden.
En wat geappig dat je zoon al een rolex heeft! Zo hoeft hij tenminste niet op de wachtlijst…
Welkom op HF en wat een ontzettend leuke introductie!
Zo te lezen hebben jij en jouw partner het virus goed te pakken! Veel plezier met de mooie collectie en uiteraard hier op het forum!
Welkom! Leuk om nog een vrouw hier te zien
Dat is nog eens een binnenkomer, ook samen op het forum? Welkom en genoet van al het moois
welkom en veel leesplezier
Leuke introductie, welkom hier!
Mijn beste,
Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!
Orologio Signaturis Temporis
Welkom op HF en veel plezier hier gewenst! Prachtige horloges heb je en succes met het vinden van een Datejust. Lang heb ik het tegen kunnen houden, maar sinds een half jaar heb ik ook een Datejust😁.
Van harte welkom hier!