Even voorstellen

Goedemiddag allemaal,

Ik ben Tijmen, 39 jaar, en sinds een paar maanden aan het rondkijken op dit leuke forum en ik vond het nu wel tijd geworden om ook een account te gaan aanmaken!
Zoals bij (bijna) iedereen is mijn interesse voor horloges al op jonge leeftijd begonnen, in mijn geval door een Swatch die ik van mijn ouders had gekregen. Daarna nog verschillende andere horloges gehad van Festina en Diesel, maar toen ik een aantal jaar geleden mijn eerste automatische horloge kocht is de interesse wel omgeslagen naar een hobby (of gekte als je het mijn vrouw vraagt)
Op het moment heb ik voornamelijk Seiko in mijn collectie, waaronder een 7A28-7029, een SRPB07J1, en uiteraard de SKX007.

Ik hoop hier nog een hoop inspiratie te kunnen opdoen en mijn collectie verder uit te breiden. Mijn ‘grail’ is op dit moment een IWC Portugieser Chronograph in wit/blauw, maar voor het zo ver is zullen er ongetwijfeld nog wel wat aankopen tussendoor komen.

Gr Tijmen

29 likes

Welkom bij de club Tijmen.

1 like

Welkom hier bij HF !
De meeste hebben hier ook Seiko niets mis mee.

Welkom op het HF! Niks mis met Seiko :rofl:

Welkom

Gewoon meteen kopen die IWC

1 like

Welkom!

Zeker niets mis mee, ik draag ze allemaal ook graag!

1 like

Welkom Tijmen op dit leuke forum, en Seiko is echt wel een goed merk. Tussendoor zou je ook eens Citizen of Oriënt kunnen kopen.

En wat betreft die IWC is Munkel ook de moeilijkste niet, die schiet je dat gewoon voor :wink: .

1 like

welkom-home

Welkom Tijmen :raised_hand:

Welkom :+1:

Welkom en ondanks dat het zogezegd de bekende modellen zijn. Foto’s doen het goed hier!

Welkom hier :+1:

Net iets gekocht, lege zakken nu :rofl: had die een paar dagen eerder moeten zijn

1 like

En wat heb je gekocht Munkel? Tja het vliegtuig ging niet eerder voor Tijmen, beetje pech dus. Nog 4 weekjes en dan ben ik aan de beurt, heb een adresje op de vakantie die wat Rolexen verkoopt. Dus je kunt alvast 4 weken sparen, ben ik bij jou toch op tijd :wink:, nee hoor, de centjes liggen al op de plank, dus als ze een Rollie op staal hebben ben ik super blij. Maar zal wel weer een dooie mus zijn :grin:

1 like

Welkom…:+1:

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom bij de club :+1:

Welkom :+1:

welcome home