Even voorstellen

Hallo mede forum leden ik ben Cas, na al een paar maandjes op dit the hebben rondgeneusd en ook al een paar horloges te hebben gekocht hier vond ik dat het eens tijd werd om een “even voorstellen” topic aan te maken. Mijn passie voor horloges begon een paar jaar geleden toen ik van mijn grootouders een Seiko kreeg (ssa377j1). Hiervoor had ik ook al een paar horloges gehad maar nooit echt wat mee gehad. Toch begon het na het krijgen van mijn Seiko te kriebelen. Sindsdien in het elke 5-6 raak geweest met vooral Seiko’s maar sinds kort ook een Damas, erder is er op het moment een age of discovery onderweg. Heb op dit forum al veel mogen leren en hoop nog veel op te mogen steken hier.
Met vriendelijke groet, Cas

35 likes

Welkom op het hf Cas.

1 like

Welkom Cas, mooie collectie al :wink:

1 like

Welkom op HF Cas :+1:t2:

1 like

Welkom bij de club Cas.

1 like

Welkom

1 like

welkom op dit leuke forum. je hebt een leuke collectie opgebouwd. een nadeel van dit forum is wel dat je veel leuke horloges kunt zien en dat je daar heel hebberig van kunt worden.

1 like

Hi Cas, Welkom op het forum! Ik hoop dat je er veel plezier zult hebben :smiley:

1 like

Welkom Cas, veel plezier met deze leuke hobby

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom op dit mooie forum :wink:

1 like

Welkom op HF, Cas! En lekker bezig al, zo te zien! :+1:

1 like

Van harte welkom :+1:

1 like

Welkom Cas op dit mooie en leerzame forum .Ik zag dat je al een mooi en gevarieerd setje hebt :+1:lekker doorgaan met wat jezelf mooi vindt ook een horloge van 25 € kan zelfs wat hebben ,heb ik gemerkt … succes en veel plezier :smile:

1 like

Idd heb er veel plezier van.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Welkom!

1 like

Welkom :slightly_smiling_face:

1 like

Welkom bij de club Cas.

1 like

Welkom op het forum. Je hebt al een leuke collectie opgebouwd. Ik zie mogelijkheden voor een GS grailwatch.

1 like