Even voorstellen.

Dag mede horloge liefhebbers,

Nu ik een tijdje op de achtergrond met veel interesse mee lees op dit forum wordt het misschien wel tijd om mij even voor te stellen.

Ik ben Mark ( inmiddels 37) en woonachtig in Flevoland.
Al vanaf mijn middelbare schooltijd erg geïnteresseerd in horloges. Als fan van de formule 1 ging mijn interesse eind jaren 90 vooral uit naar de modellen van Tag Heuer ( de reclame deed zijn werk :grin:).

Omdat mijn budget in die tijd niet toereikend was om een “echte” te kopen heb ik veel replica klokjes gehad. En uiteindelijk de overstap kunnen maken naar het echte werk. Dit begon met een Tag Heuer aquaracer.

Met name de duik horloges blijven mij intrigreren. Inmiddels via horloges als een Breitling Superocean en een Oris diver ben ik bij een Omega planet Ocean 45,5mm terecht gekomen. Het bezit van de zaak lijkt in de meeste gevallen alleen wel het eind van het vermaak want ook deze mag weer van de hand…
Een echte grail watch heb ik niet. Wensen genoeg, maar dat is vast herkenbaar bij de meesten hier.

Wie weet kan dit forum mij verder helpen met het vinden van een horloge die het bij mij wat langer kan volhouden dan een paar maanden.
Daarnaast is het leuk om een ieders enthousiasme in de wisselende topics te lezen!

Groeten, Mark

53 likes

Welkom Mark en succes met de flipperitis :partying_face:

1 like

Welkom! :wave:

Welkom!

Welkom, Mark. Je vindt je perfecte horloge vast wel, zeker als je hier veel leest.

Welkom :smiley:

Welkom Mark! Succes met de horlogereis - deze is vaak leuker dan de bestemming zelf!

Welkom bij de club :+1:

Welkom Mark, de interesse in de divers is herkenbaar - veel plezier met je Omega!

Hi Mark. WELKOM

Welkom!

welkom-home

Hi Mark,

Zo zie je maar waar je elkaar weer tegenkomt, welkom hier !

Grt.

Michel

Welkom op dit mooie forum :wink:

Welkom bij de club Mark.

Welkom…:+1:

Mijn beste,

Mark, van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom op HF Mark. Veel plezier hier en bij de zoektocht

Welkom Mark hier op dit mooie en informatieve forum :+1:
Succes met je jacht naar het ultieme horloge voor je maar vooral veel plezier hierbij :smile:

Welkom! Herkenbare foto :smiley: