Even voorstellen

Mijn naam is dick, en verzamel Camel trophy horloges. Heb al enige tijd op het forum rond gekeken. En het spreekt me aan om via dit forum wat wijzer te worden
via de verschillende topics.

driemens uploaded this image to
1 like

Welkom, Dick en je hebt een mooie verzameling (tu)

Dick, welkom.
Goede verzameling.

Mijn beste,

Dick, van harte welkom bij dit energieke horlogeforum!!
Een mooie collectie heb je.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Welkom!

Welkom, er zijn twee horloges uit mijn jeugd die ik me nog goed kan herinneren, de Swatch waarvan ik nu twee exemplaren heb, een gebruikte hier via het forum en een NOS model nieuw in de doos. Mijn tweede horloge was een Camel. Ik zal eens in je collectie kijken of ik hem kan spotten.

Zowel de Swatch als de Camel zouden nog ergens bij mijn ouders kunnen liggen, ik heb geen idee wat er ooit mee gebeurd is.

Welgekomen.
Een tijdje geleden lagen er een tiental Camel horloges aan min vijftig procent in de outletshop van rosada in Roosendaal.

Welkom! Vind sommige er wel stier uitzien. Moet dan telkens aan die camel jeeps denken en mannen in modder :stuck_out_tongue:

Welkom.

Waar ik benieuwd naar ben: waarom specifiek deze klokjes verzamelen?
" het verhaal er achter" :slight_smile:

Groet
Herman.

mooie verzameling, je hept er een hoop!
Zijn daar ook automaten van?

Welkom hier!(tu)

Groeten,

Noel.

Het verhaal hieracher is te zien
op de volgende website,
http://www.ct-watches.co.uk/

Ik was gelijk verkocht, besmet met (Camel trophy) horloge virus.
Zijn er op dit forum nog meer mensen met Camel trophy horloges?
Zal binnenkort nog wat foto’s plaatsen uit de verzameling.

Welkom.

Een Camel… Dat was een goede 20 jaar geleden mijn eerste horloge wat ik toen serieus geld vond kosten. Ik heb um nog steeds, onlangs is ie in oude glorie hersteld. De foto is nog van daarvoor: