Even voorstellen

Hallo iedereen,

Na een paar maanden meekijken, uiteindelijk een account gemaakt en nu een paar keer voorzichtig een foto te hebben geupload is het tijd om mezelf voor te stellen.

Ik ben Hans, woonachtig nabij Eindhoven. In het dagelijks leven heb ik actief werk waardoor ik geen horloges draag helaas.
In de weekenden draag ik eigenlijk alleen maar horloges als ik uit ga of als ik wat met vrienden ga doen.

Mijn eerste horloge was deze TW steel.

En daarna volgde nog meer TW steel horloges.

Maar ik ben ook wat ouder geworden en het stappen is minder dus ik wil graag een wat spannender horloge. Een Breitling lijkt me echt geweldig om te hebben maar omdat ik nog wel eens een horloge beschadig (mede door 1 of 2 alcoholische versnaperingen teveel) lijkt het me slim om eerst test horloge te hebben.

Na een paar weken op dit forum rond gekeken te hebben was ik eruit, het moest een seiko worden.
Via een bekende veilingsite ben ik aan mijn seiko gekomen.
Het is een 5KX - SRPD65K3 | 4R36-07G0

Nu hopen dat ik deze heel kan houden zodat ik uiteindelijk weer een stapje omhoog kan gaan

Hier nog een foto van mijn collectie

32 likes

Leuke collectie heb je daar.
Welkom op het forum !

Welkom Hans :raised_hand:

Leuke Seiko! Welkom en veel lees-/schrijfplezier :grin:

Welkom bij de club Hans.

Welkom!

Welkom op het forum :+1:t2:

Hi Hans,
Welkom! En veel plezier gewenst met de mooie Seiko 5 en hier op het forum.

Welkom!

Goeie keuze! Welcome buddy!

Welkom Hans!

Welkom op HF, Hans! Leuke Seiko, om mee te ‘oefenen’! :+1:

Mijn beste,

Hans, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom Hans, ik zie een patroon van leren bandjes, de volgende op staal :crazy_face:?
Veel lees en schrijf plezier op 't forum :slight_smile:

Welkom :+1:t2:

Welkom

Welkom…:+1:

Welkom. Veel plezier op het forum.

Welkom hier.

Welkom😁