Even voorstellen

Hallo,

Ik zag meer van dit soort topics op het forum dus ik dacht ik blijf niet achter. Mijn naam is Astrid, 34 jaar oud. Samen met mijn man is de interesse in horloges steeds meer aan het aanwakkeren. Bij het aanzoek kreeg ik een mooie seiko presage.

Verder in de afgelopen tijd nog een vintage look casio aangeschaft. Gister kwam via serious Watches een mooie orient binnen en daarnaast had ik uit het verleden nog een fossil, puma etc.

De wishlist blijft nu ook groeien, de oris upcycle 36.5mm staat hier oa nog op en door het forum zal deze waarschijnlijk alleen nog meer groeien haha :slight_smile:

47 likes

Welkom!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Astrid, leuk dat jij en je man dezelfde interesse delen.

1 like

Welkom van Ome Drex :bouquet:

2 likes

Welkom hier!

1 like

Welkom :smiley:

1 like

Welkom…Jij en je man in de horloges…Je verzameling zal vast snel groeien als jullie hier veel lezen en kijken.

1 like

Welkom Astrid, en wij zijn op hf gek op foto’s …

1 like

Ik mocht die in de eerste post niet toevoegen, althans ik kreeg een foutmelding.

13 likes

Welkom :+1:

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom! :blush:

1 like

Welkom (beide?) en veel leesplezier :smile:

1 like

Welkom Astrid op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie!

Een mooie tijd hier toegewenst.

1 like

Thanks maar het is vooralsnog alleen ik, we gaan echt geen account delen hoor haha. Maar misschien maakt mijn man ook nog wel een profiel. We zijn nu bijna 6 weken getrouwd en ipv een trouwring heeft mijn man een mooie grand seiko als trouwsieraad dus wellicht dat hij die ook nog wel wil laten zien

3 likes

welkom-home

1 like

Welkom op HF Astrid. Veel plezier met lezen, leren, aanschaffen en dragen.

1 like

Ik moest de Oris even opzoeken. Maar leuk!


Wat super leuk dat jullie de horlogehobby delen! Welkom op HF en nog gefeliciteerd, trouwens! :ring:

1 like

Welkom!
Mooi dat je de hobby met z’n 2en deelt!
Een Grand Seiko is natuurlijk veel mooier dan een ring :smile:

1 like