Even voorstellen

Laat ik me ook even voorstellen, ik heet Peter, 50 jaar oud en werkzaam in de zorg. Mijn eerste horloge kocht ik voor ong 35 gulden. Dat was een blauwe, bij V&D en ik had dat flinke bedrag zelf bij elkaar gespaard als jongetje van 11. Helaas ben ik het ding kwijt, maar toen zal het plaatje al gepland zijn vermoed ik.
Door de jaren heen verschillende horloges gedragen, ik heb nog een kapotte Mondaine van 25 jaar oud, verschillende Swatches, een Tissot PRC 100, in de aanbieding bij Siebel, prachtig ding, loopt nog steeds en ben er erg aan gehecht. Had er graag nog een willen hebben maar slecht verkrijgbaar helaas. En sinds een aantal jaren de trotse eigenaar van een Northflag.

En nou wil ik nóg een. Ik weet alleen niet welke? Wordt het weer een Tudor? Maar die zijn rottig duur en voor een service beurt ben je ook niet klaarzet een tientje voor een nieuwe batterij. Ik vind die Seiko Presage met bloedrode wijzerplaat prachtig. Of die Rado Golden Horse 1957 met groene wijzerplaat. Is ook fijn maar heeft geen lume. En ik zag die Oris limited edition Okavango Air Rescue ook voorbij komen. Kortom, keuzes keuzes keuzes. Gelukkig bestaat dit forum met allemaal goed geïnformeerde liefhebbers en dat maakt de keuze véél makkelijker… :wink:

30 likes

Welkom Peter!
Zoveel mensen zoveel wensen, gewoon lekker rustig kijken en toeslaan wanneer jij denkt dat het moet :grin:

Welkom Peter. Geniet van de foto’s op het forum ter inspiratie

Peter, welkom op HF!

Welkom Peter, gelukkig mag jij zelf de keuze maken :grin: persoonlijk zou ik voor iets afwijkends gaan tov wat je al hebt. Ik beleef daar meer plezier van in ieder geval in mijn keuzes.
Veel lees en kijk plezier!

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom op dit mooie forum :wink:

Welkom op HF, Peter! Lekker voor een Rado Captain Cook en de Blood Moon Presage Seiko gaan!

Welkom!

Beste Peter, check dit ook eens ter inspiratie https://cdn.shopify.com/s/files/1/2097/0921/products/SQ026SqualeSUB39GMTVintageSUB-39GMTV.BR22_800x.png?v=1645270373

Welkom Peter,

Veel leesplezier en ontspanning hier op HF!

Fijn weekend

Ik heb (nog) nix met duikers.

1 like

Van harte welkom Peter!

En met die duikers herken(de) ik.
Hier eerst het zelfde terwijl ik het nu het mooist vind. :sweat_smile:
Veel plezier in de zoektocht!

Welkom op het forum, Peter! :+1:

Welkom. En veel plezier met het kiezen van een nieuw horloge.

Welkom…:+1:

fijn je hier te mogen ontmoeten

Welkom bij de club Peter.

Welkom!:+1:

Welkom