Even voorstellen

Hallo

Ik lees het forum al een tijdje en zal mij even voorstellen. Mijn naam is Jeroen, 45 jaar en woonachtig in Leusden.

Na ruim zes jaar dagelijks een Apple Watch te hebben gedragen was ik hier wel een beetje klaar mee. Vorige maand daarom mijn drie “oude” horloges (2x Seiko Quartz en een Fossil Blue) nieuw leven in laten blazen en deze sinds die tijd met plezier weer gedragen.

Door het lezen van dit forum begon ik mij meer te verdiepen in deze mooie hobby en heb gisteren mijn eerste mechanische horloge aangeschaft. Na een tijdje zoeken, passen, denken, weer passen, heb ik gisteren bij de lokale shop een Seiko SRPD51K1 gekocht. Nu pas een dag in mijn bezit maar ik wordt hier nu al heel blij van.

Volgende week de Seiko SRPE51K1 passen, deze is in bestelling en lijkt mij een mooie aanvulling op de duiker.

En nu ga ik lekker genieten van deze mooie horloges en hoop ik op dit forum veel kennis en inspiratie op te doen. Het kan zomaar zijn dat dit het begin is van een mooie hobby.

42 likes

Welkom bij de club Jeroen.

Welkom Jeroen en veel plezier hier. :+1:

Van harte welkom en veel plezier met de NA (‘s)!

Welkom op HF, Jeroen! En pas op he! De hobby kan behoorlijk uit de hand lopen. Voor je het weet heb je uitpuilende horlogekist en zit je volop in de flippermodus. Nou ja, veel plezier, in ieder geval! :smile:

Welkom. Goede eerste keuze.

Welkom

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

welkom en veel plezier! Seiko is voor velen, ook voor mij, het eerste mechanische horloge :slight_smile:

Welkom, Jeroen en nog veel plezier op ons mooie forum.

Welkom.

Welkom hier bij HF !

Welkom bij de club Jeroen.

Welkom. Veel plezier op het forum en gefeliciteerd met de NA.

Welkom

Welkom op dit mooie forum :wink:

Jeroen, welkom op HF!

Welkom :+1:

Welkom hier.