Even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik wil mezelf graag even voorstellen. Ik heet Mart en ben een horlogeliefhebber uit het zuiden van het land. Grappig genoeg is dit account al bijna 10 jaar oud en heb ik kennelijk slechts tweemaal gepost. Dit komt voornamelijk omdat ik het altijd behoorlijk druk heb met werk en andere zaken en de horloge hobby een beetje wegzakte over de jaren. De laatste tijd zit ik er weer vol in en ik zou ook graag actief deel willen nemen aan het forum, het is een beetje raar om een nieuw account aan te maken dus ik recycle het huidige gewoon.

Mijn collectie is nogal gevarieerd, bevat momenteel onder andere Seiko, Swatch en Casio maar ook Omega, Rolex en Tudor en een paar horloges uit de stal van Eddie Platts. Het wachten is nog even op het bestelde fototentje zodat ik hopelijk wat betere plaatjes kan posten, het maken van een mooie foto van een horloge is toch nog best een vak apart.

Pics or it didn’t happen:

http://s49.photobucket.com/user/martv/media/IMG_1990_zpszyhwbzg8.jpg.html

1 like

Welkom!:wink:

En ach…laat zitten dat fototentje… tot nu toe aan het werk geweest,
maar je hebt dan ook een fantastisch vijftal daar!

Dat zijn een paar mooie klokken, chapeau!

En zuiden van het land is altijd +1 :)-D

Wauw, mooie collectie zeg.

Groeten van een Brabander.

Welkom!
Prachtige collectie zeg!! Is er nog een aanvulling in je gedachte? Kan het me haast niet meer voorstellen maargoed!

Welkom! :)-D

Hartelijk welkom en een erg mooie collectie heb je .(tu)

Welkom!

Hele mooie collectie(tu)

Logie Schreef:

Welkom!
Bedankt (allemaal).

Prachtige collectie zeg!! Is er nog een aanvulling
in je gedachte? Kan het me haast niet meer
voorstellen maargoed!

Dank je, op dit moment heb ik geen concrete plannen. Maar je weet het nooit met deze hobby natuurlijk, misschien gaat het opeens wel weer kriebelen en wordt er wat gewisseld. Zal eerder een wisseling zijn dat uitbreiding. Als ik deze foto zo bekijk is het misschien wel een hoop zwart maar het is wel verschillend genoeg om het spannend te houden.

Mijn beste,

Welkom terug op dit gezaghebbende horlogeforum!!
Hét forum waarbij de liefde voor het uurwerk, in al zijn gedaantes,
met fierheid wordt uitgedragen!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Gelukkig hoeft het niet altijd cheap ass te zijn :-)))

Prachtige collectie, kan me er helemaal in vinden…
Zonder de middelste Rolex zou voor mij de collectoe zelfs ‘klaar’ zijn…
of misschien dan toch nog een G-Shock… en een tritium,… en een solar… en…
(I’m joking)

Welkom… terug? :+

Mooie collectie zeg! De Speedy spreekt me het meest aan.

Ik zie een leeg plekje :smiley:
Ik begreep dat er geen concrete plannen zijn, maar als d’r wat in zou mogen, welk horloge zou je voorstellen dat er op die plek zou zitten?

Enneh, op dit forum zijn niet alleen Rolex, Omega enzo welkom. Ben ook benieuwd naar de Seiko, Swatch, e.a. als je die tenminste wilt tonen.

Welcome back !!

Schitterende collectie (tu)
Pieter.

Fijne collectie :~
en welkom terug !

grt. Gerard

Top-collectie :~

Het lege plekje is eigenlijk de andere helft van die case, maar ik zie je punt…:D. Misschien een Aerospace, daar kijk ik wel eens met een schuin oog naar. Mogelijk dan de keramische er weer uit, zo blijf je bezig natuurlijk…:sunglasses:

Foto’s van de andere komen binnenkort. Dit was de enige die ik een tijdje terug heb genomen toen ik toevallig alles een keer samen thuis had, ik zie nu pas dat ze ook nog allemaal op tijd stonden.

Het is mooi dat het niet alleen maar Rolex en Omega moet zijn. Ik haal net zoveel plezier uit het dragen van een Omega als een Seiko, het is maar net wat voor bui ik heb. Voor elke gelegenheid is er een perfect horloge en merk speelt daarin voor mij een ondergeschikte rol, zaken als kwaliteit en mijn gevoel bij het ontwerp zijn veel belangrijker.

martv Schreef:

Het lege plekje is eigenlijk de andere helft van
die case, maar ik zie je punt…:D.

Dat had ik wel door, maar het viel wel op. Aan de andere kant zie ik links op het plaatje nog zo een pocket.

Misschien een
Aerospace, daar kijk ik wel eens met een schuin
oog naar. Mogelijk dan de keramische er weer uit,
zo blijf je bezig natuurlijk…:sunglasses:

Daar heb je toch een hobby voor :smiley:

Foto’s van de andere komen binnenkort. Dit was de
enige die ik een tijdje terug heb genomen toen ik
toevallig alles een keer samen thuis had, ik zie
nu pas dat ze ook nog allemaal op tijd stonden.

Nou, die COSC certficaten zijn dan wel flink verlopen van of de linker 2 of de rechter 3 :+

Het is mooi dat het niet alleen maar Rolex en
Omega moet zijn. Ik haal net zoveel plezier uit
het dragen van een Omega als een Seiko, het is
maar net wat voor bui ik heb. Voor elke
gelegenheid is er een perfect horloge en merk
speelt daarin voor mij een ondergeschikte rol,
zaken als kwaliteit en mijn gevoel bij het ontwerp
zijn veel belangrijker.

:)-D Precies waarom ik het leuk vind om me hier te vertoeven ipv op een Paneristi of Rolex forum.

(tu)

Wellicht een keer Bollen van de Groot, klokken op tafel en lekker auwehoeren net zoals vroeger.

Fijn je weer te zien kameraad!

Gr. Roel

Mooie set!(tu)

Die lege pleK?

Slechts een echte flieger ontbreekt nog;)

Grt,

Drex

Mooie verzameling met een voorkeur voor zwarte platen zo te zien :wink: