Van harte welkom hier!
Welkom en ik zou alvast maar een horlogedoos kopen, met wat extra ruimte
Welkom hier.
Zo te horen ben je hier bij het juiste adres!
Welkom bij de club
Welkom!
Welkom
Die is toch best wel bad ass? Aangenomen dat je niet alleen maar hebt geboden om de prijs op te drijven zag je er blijkbaar wel iets in. Ik zeg: lekker gaan dragen. Sommige van mijn favorieten ben ik ook pas later gaan waarderen. En zo niet, dan weet je in elk geval zeker dat dit (type) horloge niet voor jou is weggelegd zonder een fortuin te hebben uitgegeven (hoop ik).
Welkom! Veel Plezier hier!
Niks miskoop, leuke st19 chrono, lekker dragen!
Welkom op het forum Veel plezier en succes met de uitbreiding van je collectie
Welkom. Veel plezier op het forum.
En toch, he… Alle hokjes afgevinkt: een beater watch, een ‘duiker’ en een chrono. Dit is gewoon de perfecte 3 piece collection! Niets meer aan doen!
Welkom Marijn op dit leuke forum, hoop dat je hier veel inspiratie en info opdoet .
Je hebt al een leuk begin gemaakt met die Seiko 5 en die G-Shock en als je er niet al teveel voor betaald hebt is die chrono toch ook een leuk horloge. Ik zou Catawiki laten voor wat het was, is een veilingsite waar de “experts” zelf nooit het horloge in handen krijgen en er een waarde aan geven op basis van foto’s.
De merken die op je verlanglijstje staan zijn prima merken, kijk eens in het blauwe gedeelte daar staan zat van deze merken op .
Zoals TagEd zegt heb je nu een beater, duiker en een chrono misschien is een dress watch nog een leuke aanvulling in je collectie. Succes met je zoektocht naar andere horloges
Dankje! Catawiki laat ik nu ook voor wat het is. Ik merk dat de geschatte prijzen vaak (veel) te hoog zijn en daarbij ontbreekt de documentatie en de doos… De chrono was gelukkig maar een eurootje of 100, dus het valt mee. Als dresswatch komt de Bulova Super Seville, het is alleen even zoeken naar en wachten op een goed exemplaar. In het blauwe gedeelte zit ik me al te vergapen aan wat er voorbij komt.
Welkom hier bij HF !