Even voorstellen

Na een aantal maanden dit forum te volgen is het tijd om mezelf even voor te stellen.

Mijn naam is Marijn, 31 jaar, afkomstig uit het mooie Twente. De prille collectie bestaat op dit moment ‘slechts’ uit een Seiko 5 Sports (SRPD71K1), een Casio G-Shock (GA-2100-1A1ER) en een miskoop via Catawiki. Binnenkort hoop ik hier een Bulova Super Seville aan toe te voegen. Merken als Oris, Sinn, Squale, Tudor en TAG Heuer spreken me erg aan. Dus ik ben bang dat er nog (veel) meer gaan volgen…

De afgelopen tijd ben ik het internet aan het afstruinen op zoek naar filmpjes en lees ik het boek ‘Watch repair for beginners’. Dit om meer te leren over uurwerken en in de hoop over een tijdje zelf wat kleine reparaties uit te kunnen voeren. Tips zijn welkom!

Leuk om ook hier kennis op te doen en om te lezen dat er meer mensen zijn met deze mooie hobby!

35 likes

Welkom Marijn :wave:

youre-welcome-23192

Een echte tukker.

Welkom! en veel plezier hier.

Welkom Marijn. Niets mis met je ‘5KX’ en Casio. Ben wel benieuwd naar die miskoop… Hoe dan ook, veel plezier op het forum! En vergeet niet dat we hier erg van foto’s houden :slight_smile:

Welkom !

Hoi Marijn, veel leesplezier hier,
En, houd ons niet langer in spanning.
Wat Is De Miskoop ?

Welkom bij de club Marijn.

Welkom mede-nieuweling!

Hey Marijn! Welkom op HF! Doe even een foto van de huidige collectie. We zijn hier gek op plaatjes!

Ben er ook bang voor, als je hier nog een beetje blijft rondhangen! :laughing: :thinking:

Ja, kan alleen maar zeggen fijne merken, heerlijke horloges! Zeker doen! :+1:

Veel plezier op HF en we gaan vast nog een hoop van je horen en zien!

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Miskoop is misschien niet helemaal de goede benaming; ik heb geboden in de veronderstelling dat ik toch niet zou winnen. Nou… wel dus. Vind het horloge persoonlijk een beetje druk, maar draag het wel af en toe.

Welkom!

Welkom…:+1:

Welkom!

Welkom Marijn. Zoek even op de Vinwat clinic als je handson wilt leren :grin:

1 like

Welkom op HF Martijn. Veel plezier hier. En die Tudor, Tag, Sinn of Squale gaat er vast nog wel komen. Wordt vast een mooie reis. Geniet

Welkom :+1:

Welkom bij de club Marijn.

:wave: