Hallo mede HF´ers,
Mijn naam is Martijn en heb mij sinds vorige week geregistreerd na al vaker een kijkje genomen te hebben.
Ik heb al een aantal horloges in bezit gehad, maar heb deze ook weer verkocht omdat ik deze op het werk niet kon dragen en ik nogal ongeduldig ben.
Nu ga ik deze hobby weer oppakken en wil ik langzaam een leuke collectie opbouwen. De hoge inflatie heeft mij aan het denken gezet en zie liever een leuke collectie horloges uit verschillende segmenten waar je nog plezier van kan beleven i.p.v. dat het maar op de bank minder waard staat te worden.
Ik heb een zwak voor Rolex horloges en hoop ooit te eindigen met mijn grail watch: Day-Date 36 118238GNSP:
En dan met een “dutch day disc” zou helemaal gaaf zijn als die überhaupt bestaat.
Mijn horloge geschiedenis:
Mijn eerste (echte) horloge, Omega Seamaster Aqua Terra 150m met zwarte wijzerplaat:
Als het goed is deze verkocht door @anon6060116EV hier op het forum.
Mijn tweede horloge, Rolex Datejust II 36mm 116234 met zwarte wijzerplaat
Ook dit horloge is als het goed is verkocht door @anon6060116EV hier op het forum.
Horloge wat ik geërfd heb en nog steeds in mijn bezit is en welke ik ook nooit zal verkopen, Omega Seamaster Cosmic 2000 met goudkleurige wijzerplaat:
Oja, en een Apple watch maar die zal ik hier niet posten
Incoming, Citizen NJ0150-81Z Tsuyosa met gele wijzerplaat:
Gelijk een horloge besteld de eerste dag nadat ik mij had aangemeld als lid. Ik dacht een website gevonden te hebben in Frankrijk die hem nog op voorraad had na een tip, maar na even goed kijken blijkt er verzonden in 45 dagen bij te staan. Dus nog even geduld

Ik hoop hier leuke/interessante discussies te volgen en wellicht mooie aankopen te doen.
Groet,
Martijn