Beste horlogekompanen,
inmiddels is het ondertussen wel tijd om me even voor te stellen!
Ik surf al even mee op dit forum, heb dagelijks meegelezen op dit vriendelijke en aangename forum en mijn passie voor horloges is alleen maar gegroeid.
Het is begonnen november '21. Ik moest en zou een Tag Heuer Aquaracer hebben.
Bijna in vogelvlucht richting de Outlet shop in Roermond getrokken.
Een aangename belevenis en ik was erg blij met mijn aankoop.
Het grappige verhaal erna is dat ik nog een Starbucks koffie wou kopen, maar de limiet van mijn bankkaart was bereikt. Ik kreeg dus saldo ontoereikend met een Tag Heuer-zakje in mijn rechterhand. (gelukkig had ik nog andere opties vrij, voor alle duidelijkheid!
Mijn passie voor vintage horloges groeide ook vrij snel. Jullie zitten er alleszins voor iets tussen!!
Ik verdiepte me in de Omega Seamaster opties en kwam al snel via dit forum uit bij een goede optie!
Naast de Aquaracer en Seamaster had ik nog geen stalen band. Ik had kort na de Seamaster hier een Bulova Super Seville Daydate voorbij zien komen en ik was instant verliefd. Hoewel het een hommage was, moest en zou ik eentje bemachtigen. Niet zo simpel zo blijkt. Eind maart viel mijn oog zéér toevallig op een zeer goed exemplaar en twijfelde niet! Ik kocht hem via B&O Watches, een échte aanrader!!
Dat was het dan, dacht ik!
Naast het gewoonlijke scrollen door dit forum en Chrono24 afschuimen, zag ik een Breitling. Een Breitling die niet zo opviel. Discreet, doch gecompliceerd met dag- en datumfunctie en mooie wijzers. Ook met de discrete 40mm-maat, was ik weer verliefd… Wel best prijzig, de duurste tot nu toe, maar ik kon hem, ten opzicht van de AD-prijs, voor een zeer scherpe prijs bemachtigen.
Gecombineerd met een weekendje Amsterdam ging ik hem ophalen, en voila! Misschien wel mijn leukste horloge tot nu toe. Ook erg zeldzaam te zien, lijkt me?
Voorlopig ga ik het even kalm houden, want op 10 maanden zijn er al ettelijke 1000’en euro’s snel de deur uitgegaan!
Maar op het einde van de dag, zijn we allemaal verliefd op onze passie!