De Mutrix:
Zou ik een barbaar zijn als ik een frisse band en een redial voor zou stellen?
Ik merk, al naar gelang de tijd vordert, dat vintage voor mij alleen werkt indien vrijwel NOS staat en werkend volgens de originele factory spec, ook al vind ik sommige modellen prachtig. J́e zult het me moeten vergeven. Of niet, dat kan ook.
Welkom bij de club Timo.
Mijn beste,
Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!
Orologio Signaturis Temporis
Een frisse band voor de Omega zit er inmiddels al om! Die ziet er een stuk beter uit. Ligt nog in de kluis, net terug van vakantie. Zal daar ook weer wat foto’s van schieten.
De Mutrix moet sowieso nog een beurt krijgen, ook plexiglass etc. Dat komt binnenkort!
Wel nog een CITIZEN NJ0150-81X in aantocht ergens dit jaar. Benieuwd wanneer deze komt.
Welkom Timo.
Welkom, veel plezier hier op het forum!
Welkom, altijd goed nog een Hagenaar op het forum te begroeten
Welkom! Is dat nou een Rolex op je eerste foto? In ieder geval: prachtig, met die klassieke uitstraling.
De groene! Ook leuk. Samen met die DJ en die Omega een leuk zwikje in huis, dan kun je in alle rust dat projectje van die Mutrix af maken terwijl je drie horloges hebt die draagbaar zijn.
Ik had m’n grootvaders horloge uit 1965 ook op een wat gare oude doublé band liggen, maar die heb ik bij ontvangst in de kliko gemieterd om er een nette Cordovan en een Hirsch Ascot bij te scoren, daar knapte het al erg van op.
Welkom!
Leuke horloges! Welkom op het forum
Welkom!
Welkom hier.
Van harte welkom! En wat voor bijzondere, zeker mooie, horloges!
Hoi welkom. Leuke OP.
Timo welkom hier op het forum Een mooie collectie heb je al zeg!
Succes en geniet ervan
Welkom Je bent hier aan het goede adres
Welkom
Welkom! Mooie Datejust!