@Mods: dank voor het accepteren van mijn account. Bij een nieuw lid hoort een voorstelrondje, inclusief hetgeen om de pols.
Mijn naam is Timo, bijna 30 jaar en woonachtig in Den Haag. Vroegâh droeg ik natuurlijk horloges van Hilfiger etc, maar inmiddels is de hobby omgeslagen naar vintage horloges. Mijn vriendin draagt een prachtige Baume & Mercier uit de jaren 30, ik draag (naast mijn Apple Watch, sorry) een vintage Mutrix uit de jaren 50, een Omega Seamaster Cosmic automaat (1968) en een Rolex DJ uit '72 (met jubilee). Volgens mij zijn de foto’s van de BM en Rolex geupload. De rest moet ik nog even checken!
Hoop dat ik hier veel liefhebbers mag ontmoeten :)!
Welkom op HF, Timo. Volgens mij mag jij, als nieuw lid, maar twee foto’s per post plaatsen. Maar je kunt dus in een nieuwe post, in ditzelfde topic, gewoon opnieuw twee plaatsen en ik ben erg benieuwd naar de Seamaster Cosmic. Ik heb er zelf ook een, maar een handwinder. Leuke horloges! Mooie DJ, trouwens en ook het horloge van je vriendin is heel gaaf! Nog plannen voor uitbreiding van de horlogecollectie?
Dankjewel! Ik ga het eens proberen via deze weg… moet vast lukken.
Ik heb nog zeker plannen met betrekking tot de uitbreiding! Maar er zijn nu wat andere prioriteiten om het geld te spenderen. Ik zou zeker nog een vintage Day-Date willen hebben, maar die zijn nog behoorlijk prijzig momenteel.