Hierbij wil ik me even voorstellen!
Ik ben Tim en eigenlijk mn hele leven al gefascineerd door horloges en klokken.
Heb al meerdere jaren hier meegelezen en eigenlijk nooit een account aangemaakt, deels omdat het forum me erg onoverzichtelijk leek, maar vooral uit zelfbescherming omdat ik erg verzamelgevoelig ben… dat laatste is helaas toch al gebeurd, dus ik dacht dan maak ik toch maar een account aan.
Ik ben door een serie quartz horloges bij de (vooral zwitserse) mechanische horloges uitgekomen en dat is ondertussen het grootste deel van de verzameling.
Verder ben ik niet zo heel exhibitionistisch aangelegd, dus ik zal hier waarschijnlijk maar een klein deel tonen. Heeft deels ook te maken met het vertrouwen in de medemens
Ik hoop hier in ieder geval veel te leren, een leuke tijd te hebben en na een tijdje ook wat bij te kunnen dragen aan de gemeenschap hier.
Welkom op HF, Tim! En leuk dat je je eerste horloge nog hebt! Zou willen dat ik de mijne ook nog had. Ben benieuwd wat je verder nog in de collectie hebt. Maar misschien dat je dit nog 'ns wil delen, als je hier wat langer rondhangt.
Welkom Tim op dit leuke ,leerzame en delend forum Dus alle ingrediënten die je noemt zijn hier aanwezig en …vergeet de humor ook niet ,overigens leuk grappig horloge heb je
Laat gerust wat foto’s zien wat je wil tonen ….houden we van
Veel plezier en succes