Even voorstellen

Goedenavond allemaal,

Hierbij wil ik me even voorstellen!
Ik ben Tim en eigenlijk mn hele leven al gefascineerd door horloges en klokken.

Heb al meerdere jaren hier meegelezen en eigenlijk nooit een account aangemaakt, deels omdat het forum me erg onoverzichtelijk leek, maar vooral uit zelfbescherming omdat ik erg verzamelgevoelig ben… dat laatste is helaas toch al gebeurd, dus ik dacht dan maak ik toch maar een account aan.

Mn eerste horloge heb ik nog :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik ben door een serie quartz horloges bij de (vooral zwitserse) mechanische horloges uitgekomen en dat is ondertussen het grootste deel van de verzameling.

Verder ben ik niet zo heel exhibitionistisch aangelegd, dus ik zal hier waarschijnlijk maar een klein deel tonen. Heeft deels ook te maken met het vertrouwen in de medemens :confused:

Ik hoop hier in ieder geval veel te leren, een leuke tijd te hebben en na een tijdje ook wat bij te kunnen dragen aan de gemeenschap hier.

Tot snel!

Gr Tim

42 likes

Welkom bij de club Tim.

Welkom tim

Welkom Tim,

Ik snap niet waarom je een account hebt aangemaakt maar toch veel leesplezier gewenst.

3 likes

Hoi Chlorophyl,

Dat staat in de laatste alinea, maar bedankt voor het welkom allemaal!

1 like

Wauw Top collectie :stuck_out_tongue_winking_eye:

animaatjes-welkom-4533576

Tim, welkom op HF!

Welkom tim! Leuk eerste horloge! Ik zou echt willen dat ik die van mij nog had. Veel leesplezier.

Welkom op HF, Tim! En leuk dat je je eerste horloge nog hebt! Zou willen dat ik de mijne ook nog had. Ben benieuwd wat je verder nog in de collectie hebt. Maar misschien dat je dit nog 'ns wil delen, als je hier wat langer rondhangt.

1 like

Welkom Tim op dit leuke ,leerzame en delend forum :smiley:Dus alle ingrediënten die je noemt zijn hier aanwezig en …vergeet de humor ook niet ,overigens leuk grappig horloge heb je :smiley:
Laat gerust wat foto’s zien wat je wil tonen ….houden we van :smiley:
Veel plezier en succes :+1:

Van harte welkom op ons mooie forum

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom naamgenoot! :grinning_face_with_smiling_eyes::+1:t4:

Welkom Tim,

Grappig horloge heb je daar :sweat_smile:

Welkom Tim!

Welkom…:+1:

Welkom, Tim. Veel plezier verder hier.

Welkom bij de club Tim.

Welkom Tim

Hahaha ok I get the hint :rofl:

Om de tijdlijn voort te zetten, deze kreeg ik van mijn ouders voor mijn 18e verjaardag.
Is nooit 100% mijn ding geweest, horloges moeten rond zijn!

Niet lang daarna mijn eerste fatsoenlijke mechanische horloge (rebrand van Zeno-Watch Basel)

In de jaren daarna zijn er enkele Citizens gekomen:

En een tweetal Invicta Pro Divers, maar die heb ik niet meer.

Toen heb ik mijn eerste serieuze zwitser gekocht, ik had een klassieke auto die wegging en die is vervangen door de IWC Pilot Chrono:

Sorry voor de slechte foto!

Omdat de chrono look me erg goed bevalt is er later nog een Omega Speedmaster FOIS bijgekomen:

Maar toch ook de simpele look mag ik graag, bijvoorbeeld de Meistersinger No.3:

Om zo toch even een klein kijkje in de collectie te geven.

12 likes