Wat ben jij toch een h*rk.
TS geeft duidelijk aan algemeen bekend staande horloges die geliefd zijn die jij niet mooi vindt.
Toevallig heb jij er daar een aantal van
Wat ben jij toch een h*rk.
TS geeft duidelijk aan algemeen bekend staande horloges die geliefd zijn die jij niet mooi vindt.
Toevallig heb jij er daar een aantal van
Of als je niet in de stad woont (maar gewoon zonder files, lekker ruim in een dorp), je een boer moet zijn .
Zal helaas ook waar zijn
Allemaal investeringsmaatschappij-boeven!
Inderdaad, net of je demografische situatie iets zegt over je bezittingen of levenswijze
Het gaat niet om persoonlijke aanvallen (op elkaars horloges). Eigenlijk is het juist een compliment als je horloge hier genoemd wordt want dat betekent dat hij uitgesproken is. En met je kop boven het maaiveld steken is eigenlijk nooit verkeerd wat mij betreft. Er is gewoon niks zo leuk als over smaaktevoeloge dingen twisten
Dit verklaart een hoop
Yep
Snap ik, maar een volledig merk noemen zonder onderbouwing, is natuurlijk een beetje vreemd. Ik snap dat niet iedereen dezelfde merken leuk vind, maar het gaat hier om ‘horloges’ toch? niet om specifiek alles van bepaalde merken.
Speedmasters zijn gewoon k*t
Ik bedoel het allemaal niet verkeerd, dat weten jullie wel. Zo, terug aan het bier
Ik vind het maar saai om hierover te praten. Maar ik heb dan ook geen mening. (wel smaak).
Ik lig dan al op de grond, omdat ik ben gestruikeld over die lugs….
Wat een lekker topic om ruzie over te krijgen. Ik heb het met plezier gelezen.
Beetje gevoel voor humor houden, nietwaar?
Yup. Als enorme boerenlul zou mij een iced horloge ook tegenstaan, dus ik ben blij dat ik nooit zo’n gast gedate heb.
Ik hoop het van ganser harte, want hij is als het goed is onderweg vanuit Frankrijk. Wellicht heb ik dan de Excelsior Park ook weer terug.
Lekker! Doet het goed. M’n vrouw vind het afschuwelijk.
Ik poep je niet, ik vond m’n Santos ook ooit afgrijselijk lelijk. En over-priced. Iets met bakzeil of geen ruggengraat.
Daar ben ik het wel mee eens, eigenlijk. Daarom, @tompj, gaat hij inderdaad wel lekker.
Dat is gewoon een manier om mensen die niet in de grote stad wonen te beledigen.
Hmm, ik vind de meeste breitlings niet om aan te zien.
Heb alles al over dit horloge gehoord maar saai met al die kleuren, het iconische uurwerk erc echt nog nooit. Mooi topic dit.
Jij bent de enige die binnen het bestek van één post 180 graden kan draaien geloof ik.
Doe je best!