Ik lig dan al op de grond, omdat ik ben gestruikeld over die lugs….
Wat een lekker topic om ruzie over te krijgen. Ik heb het met plezier gelezen.
Beetje gevoel voor humor houden, nietwaar?
Yup. Als enorme boerenlul zou mij een iced horloge ook tegenstaan, dus ik ben blij dat ik nooit zo’n gast gedate heb.
Ik hoop het van ganser harte, want hij is als het goed is onderweg vanuit Frankrijk. Wellicht heb ik dan de Excelsior Park ook weer terug.
Lekker! Doet het goed. M’n vrouw vind het afschuwelijk.
Ik poep je niet, ik vond m’n Santos ook ooit afgrijselijk lelijk. En over-priced. Iets met bakzeil of geen ruggengraat.
Daar ben ik het wel mee eens, eigenlijk. Daarom, @tompj, gaat hij inderdaad wel lekker.
Dat is gewoon een manier om mensen die niet in de grote stad wonen te beledigen.
Hmm, ik vind de meeste breitlings niet om aan te zien.
Heb alles al over dit horloge gehoord maar saai met al die kleuren, het iconische uurwerk erc echt nog nooit. Mooi topic dit.
Jij bent de enige die binnen het bestek van één post 180 graden kan draaien geloof ik.
Doe je best!
respect
Ik hoop wel dat het een duikster is
Compleet goed, behalve de spannendste plek.
Was de omega ploprof al voorbij gekomen?
Ik denk altijd; wie koopt er nou voor zoveel geld een hommage
Maar ieder zijn deugd natuurlijk! Ook voor Invicta is een markt
Voor mij persoonlijk álles van Rolex en bijna alle (moderne) Patek Philippes.
Ik kan beamen dat dit klopt na 25 jaar villadorp, en humorloos bovendien.
Ik heb dat ook met duikers: oogt vaak plomp, vreemde verhoudingen, weinig elegant. Het zegt me in de meeste gevallen zeer weinig tot helemaal niets.
Daarnaast snap ik ook de voorliefde voor Casio (vooral hun digitale modellen en de G-shocks) niet echt. Zo’n G-shock als beater kan ik nog wel begrijpen, maar echt mooi vind ik die in de meeste gevallen niet.
Eigenlijk bijna alles van IWC. Ik waardeer bijna elk merk. Van Breitling, Tag Heuer, Rolex tot Cartier. En zelf merken als Hublot en Panerai hebben modellen die ik enorm weet te waarderen. Echter in al die jaren horloges bekijken en researchen, heeft IWC mij nooit weten te pakken. Ik vind de designs vaak saai en het formaat van de horloges veel te groot. Er ligt bij mijn plaatselijke AD “waar ik dagelijks langs loop” een rosé gouden portugieser, en zelfs die vind ik saai ogen.
Over elke scheet in de horloge wereld is ooit wel een topic aangemaakt .
Mee eens, zonde dat het zo uitgemolken wordt.
Geldt ook voor alle duikers zo’n beetje.
Ook mee eens, zeker de laatste tijd met die prijsverhogingen.
De rest, is het gewoon een schitterend horloge met prachtige geschiedenis (die ook wel uitgemolken wordt) en handopwinder is een onderdeel daarvan die je moet (leren) waarderen, beetje zoals je eerste biertjes.