Tsja perceptie is waarheid helaas, no hard feelings
Even los van de prijs of waarde.
Vind je hem wel mooi?
Want dat geef je niet echt aan. Je zegt alleen dat die heel duur is en dat je dat niet begrijpt.
Tudor rotzooi vooral met die voorrangsbord hand
Hij doet je naam wel eer aan zeg
Alles behalve. Alleen een klein tikkeltje bijzonder om bij mensen uit een bepaalde type woning hiervan uit gaan
Beetje hetzelfde als zeggen dat alle mensen in een villa-wijk wel asociale boefjes moeten zijn.
Gelukkig is het horloge waar je naam en foto naar refereert een hoogstandje in alles.
Horloges die iedereen mooi vind, die zijn pas saai ;). Elke whiskey-drinker lust een Dalwhinnie 15, maar een Bruichladdich of Port Charlotte zijn meer hate it or love it. En voor de lovers zijn het echte pareltjes.
Wat ben jij toch een h*rk.
TS geeft duidelijk aan algemeen bekend staande horloges die geliefd zijn die jij niet mooi vindt.
Toevallig heb jij er daar een aantal van
Of als je niet in de stad woont (maar gewoon zonder files, lekker ruim in een dorp), je een boer moet zijn .
Zal helaas ook waar zijn
Allemaal investeringsmaatschappij-boeven!
Inderdaad, net of je demografische situatie iets zegt over je bezittingen of levenswijze
Het gaat niet om persoonlijke aanvallen (op elkaars horloges). Eigenlijk is het juist een compliment als je horloge hier genoemd wordt want dat betekent dat hij uitgesproken is. En met je kop boven het maaiveld steken is eigenlijk nooit verkeerd wat mij betreft. Er is gewoon niks zo leuk als over smaaktevoeloge dingen twisten
Dit verklaart een hoop
Yep
Snap ik, maar een volledig merk noemen zonder onderbouwing, is natuurlijk een beetje vreemd. Ik snap dat niet iedereen dezelfde merken leuk vind, maar het gaat hier om ‘horloges’ toch? niet om specifiek alles van bepaalde merken.
Speedmasters zijn gewoon k*t
- Dat hele astronauten gedoe. De meest spannende plek waar jij komt is bij je schoonmoeder op de bank op zondag
- De wijzerplaat is in het echt héél erg saai
- Het handmatig opwinden gaat irriteren, niet voor niets staan er zo veel te koop
- Die prijs… Maar gerechtvaardigd want inflatie en nieuw uurwerk en goede band. Echt, geloof je het zelf?
Ik bedoel het allemaal niet verkeerd, dat weten jullie wel. Zo, terug aan het bier
Ik vind het maar saai om hierover te praten. Maar ik heb dan ook geen mening. (wel smaak).