Even voorstellen

Een goeie dag iedereen!

Mijn naam is Harm of Harmann voor de vrienden.

• 40 jaar
  • Brugse Belg
  • zot van gitaren, muziek, oldtimers, fietsen, sleutelen, stout bier, honden en de laatste tijd meer en meer fan van horloges.

Wat dat laatse betreft wil ik iedereen hier bedanken voor de bakken info die hier allemaal op dit forum terug te vinden is.

39 likes

Welkom Harm(ann)!

1 like

Welkom Harm,
Mooie Certina!

1 like

Welkom bij de club Harm.
Mooi watches.

1 like

Welkom Harm, veel lees plezier gewenst!

1 like

Welkom Harmann op dit leuke forum, hoop dat je hier een hoop inspiratie en info op doet.
Verder lees ik dat je echt een levensgenieter bent :+1: :+1: :ok_hand:

1 like

Welkom er zijn hier ook leden met goede tips dus komt helemaal goed. Veel plezier.

1 like

Welkom Harmann, vriend van de tijd!

Veel plezier op het forum!

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom op het forum, Harm! :+1:

1 like

Welkom op HF, Harmann! En lekker bezig, zo te lezen/zien! Nog plannen/wensen op horlogegebied?

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom Harm en leuk setje horloges heb je :+1:t2:

1 like

Van harte welkom Harm. Heel veel plezier hier op het gezellige forum.

1 like

Welkom op het forum :+1:

1 like

Welkom hier bij HF !

1 like

Binnen een paar jaar iets “opwindend”, vintage, liefst jaren '60, mooie cijfertjes, funky kleurtje, een rimpeltje hier en daar…

Nog niet gevonden… Af en toe zie ik eens een Seiko en denk ik: bijna maar net niet.

Kortom in mijn dromen bestaat perfectie, in het echte leven niet echt. Maar 't leven neem je best zoals het komt. Pak je tijd en alles komt wel goed.

1 like

Welkom Harm op dit leuke ,informatieve en humorvolle forum :smiley: een veelzijdige hobbyist las ik . De Oriënt en de kever zijn we al op het bolle glazen topic tegengekomen :ok_hand: Succes en veel plezier op het forum !

1 like

Welkom op het forum Harm! Heel veel plezier hier. :slight_smile:

1 like

Welkom bij HF Harmann

1 like