Welkom bij de club Rico, een gezellige tijd zal je hier zeker hebben . 15 jaar geen horloge om de pols, moet er niet aan denken maar dat is voor jou nu verleden tijd
.
Ben wel benieuwd naar de horloges die je ondertussen weer gekocht hebt
Welkom bij de club Rico, een gezellige tijd zal je hier zeker hebben . 15 jaar geen horloge om de pols, moet er niet aan denken maar dat is voor jou nu verleden tijd
.
Ben wel benieuwd naar de horloges die je ondertussen weer gekocht hebt
Welkom Rico!
Mijn beste,
Rico, van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!
Orologio Signaturis Temporis
Welkom Rico, veel lees plezier hier!
Ik heb ze net gepost hier
Ik heb sowieso niets met ouwe zooi. Sorry dat ik me zo uitdruk. Rolex en tudor heb ik ook niets mee. In mijn ogen zien die dingen er allemaal hetzelfde uit. Tag heuer en omega vind ik daarintegen wel weer fantastisch. In mijn ogen zijn er voor het geld wat er voor een rolex betaald wordt veel mooiere horloges te koop. Dat is natuurlijk mijn mening en niemand moet zich daar aanstoot aan geven. Zoals iemand hier al reageerde op mijn bericht je moet kopen wat je mooi vind.
Heel tof deze. En verder ook een mooie collectie
Welkom bij de club
Oei Het is hier eigenlijk niet toegestaan om horloges te koop aan te bieden
Oh dat wist ik niet. Geen probleem dan moet gewoon niemand reageren. Ding ligt me ook niet in de weg
Ik snap je volledig en kan je ook zeggen dat je echt niet een van de weinige bent, met een mening van deze strekking. Er zijn er wel meer. Dus zoβn vreemde eend in de bijt ben je hier niet.
Welkom! Veel lees- en plaatsplezier!
Mooi exemplaar, overigens
Welkom