Even voorstellen

Goedenmiddag Allen,
Ik zal mij ook even voorstellen bij deze. Mijn naam is Rico en kom uit Oldenzaal. Rasechte tukker.
Ben een beetje anders dan de meesten hier. Ben altijd heel erg gek op horloges geweest en vroeger ook altijd gedragen. De laatste 15 jaren heb ik geen horloges meer gedragen. Wel verschillende gehad (gekregen met zakelijke deals) maar allemaal weer weggeven. Het dragen van een horloge ging gewoon niet met mijn werk.
Heb altijd wel bij juweliers gekeken naar horloges maar nooit wat gekocht. Nu is mijn werk sinds 2 jaar veranderd en kan ik nu wel weer horloges dragen. De serieuze interesse begon weer bij mij een half jaar geleden. Zag bij een juwelier een maurice lacroix pontos s liggen. Heel mooi horloge en nog steeds weg van. Komen er alleen niet uit met de prijs dus hij ligt er nog steeds. Ik heb geduld.
Ondertussen heb ik wel meerdere andere mooie horloges gekocht. Weet van mezelf dat ik een koopjesjager ben. Zal nooit de prijs betalen wat ze vragen en dat is een gevoelskwestie. Toch de handelaar in me.
Heb grote polsen 20 cm en draag dus alleen grote horloges. Toch allemaal wel 43 plus. Minder ziet er niet uit bij mij, net een dameshorloge.
Hoop hier een gezellige tijd te hebben tussen al die andere enthousiastelingen

32 likes

Welkom bij de club Rico.

1 like

Welkom hier bij HF !
Ik heb ook 20 cm pols en er is genoeg te koop.

1 like

Welkom, Rico!
Welke mooie horloges heb je wel al in je collectie?

1 like

Welkom hier Rico :facepunch:

1 like

Welkom Rico!

1 like

Van harte welkom Rico en veel plezier hier op het gezellige forum.

1 like

Welkom op HF, Rico! Benieuwd wanneer je de eerstvolgende aankoop doet. En of het de Pontos mag worden. Hoe dan ook: tijdloos veel plezier hier!

1 like

Hey Rico, welkom op HF!

Ach, we hebben allemaal last van onze verslaving. Dat schept een band! :grin:

Wat verschrikkelijk, man! M’n horloge helpt me toch een beetje door de dag heen, overdag! :grimacing: :wink:

Wacht maar tot je een Rolex wil. :upside_down_face:

Nee, maar begrijp ik het goed dat je op dit moment dus nog horlogeloos bent en eigenlijk graag die ML Pontos wil? Hoop dat het lukt voor je en je weer snel een mooi horloge om de pols hebt!

2 likes

Welkom Rico!

1 like

Welkom op ons mooie forum, veel lees en kijk plezier gewenst.:watch:

1 like

Welkom Rico .

1 like

Hoi Rico, grote tukker, veel plezier op het forum!

1 like

Welkom Rico, veel plezier!

1 like

Welcome Rico!

Veel plezier hier op het forum.

Ik ben wel benieuwd in welk opzicht jij anders bent dan de meeste forumgangers alhier.

1 like

Welkom op HF Rico. Veel kijk en leesplezier op het forum

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom, Rico en nog veel plezier op ons forum. Wij hebben vanmorgen nog, als recreatie tukkers, gewinkeld in jouw woonplaats. Wij komen er vaak en het hele jaar door, vanuit ons chalet in de omgeving van Ootmarsum.
De Maurice Lacroix Pontos S blijft een mooi horloge. Al is het merk naar mijn mening sterk ondergewaardeerd. Ook hier op ons forum.
Maar doe als ik. Koop vooral wat jezelf mooi vindt.

2 likes

Welkom Rico!:+1:

1 like

Welkom Rico en inderdaad een gezellige tijd hier :+1:

1 like