Even voorstellen

Hoi allemaal,

Het begon allemaal ongeveer twee jaar geleden… Met de Datejust fluted bezel. Wat een mooi horloge dacht ik en zo dook ik in de wondere wereld van horloges…

Eigenlijk als ik terug kijk, was ik altijd al geïnteresseerd in horloges en af en toe kocht ik er één. Het waren de Gant’s, Armani’s en Guess die ik zo nu en dan kocht, en niet eens lette op het feit of het een quartz of automaat was. Als het er maar “mooi” uit zag…

Ondertussen ben ik een stuk wijzer en probeer ik zoveel mogelijk te leren. Rolex is net als voor veel anderen ook voor mij belangrijk geweest om kennis te maken met de wereld van horloges.

(Daarnaast heb ik mijn droom van een Rolex Datejust uitgesteld, omdat ik op de site snel achter kwam wat de prijs van een Datejust was… en die listprice zou verbleken bij de prijs die je daadwerkelijk zou moeten betalen als je niet zou willen wachten😅)

Ik heb al hele leuke topics gezien en kijk er naar uit om hier mijn kennis uit te breiden en plezier te hebben!

20 likes

Welkom! Maar volgens mij heb je je nog niet echt voorgesteld.

Welkom…:+1:

1 like

Hoi TD27. Veel leesplezier hier.
Meestal niet zo’n goed teken hé, als je met een nummer aangesproken wordt.

1 like

Welkom op HF. O.k., dus nog geen DJ. Maar wat heb je dan wel in de collectie?

1 like

Welkom op het forum. Veel plezier hier.

1 like

Welkom hier bij HF !

1 like

Welkom op HF!

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Welkom, gelukkig is er meer dan Rolex alleen :wink:

1 like

Ik heb (nog) niet de behoefte om mijn persoonlijke gegevens te delen. Dit is in ieder geval mijn verhaal hoe ik uiteindelijk hier, een horlogeforum, terecht ben gekomen😉

Ik heb veel georiënteerd en ben van plan om de Longines Spirit 37mm met de champagne dial aan te schaffen. De BB36 staat ook nog ergens op mijn lijstje😬

2 likes

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom TD op dit forum :smiley:Naast dat het leuk is kan je hier ook veel kennis opdoen en delen .Succes met de opbouw van je collectie en laat af en toe eens zien hoe het er mee staat :+1:

1 like

Welkom TD!

1 like

Welkom op ons mooie forum.

1 like

Welkom op HF. Veel lees-en kijkplezier hier op het forum

1 like

Welkom

1 like

Welkom :smiley:

1 like

Welkom bij de club.

1 like