Al kijk ik hier al enige maanden mee en heb ik hier en daar al een keer gereageerd, wil ik me toch even netjes voorstellen…
Mijn naam is Marcel, 47 jaar, gehuwd, 2 pubers en na een nieuwe start in het leven inmiddels sinds een maand of 6 horloges aan het verzamelen…
Eigenlijk van jongs af aan al gefacineerd door horloges, sieraden en bijna alles wat blinkt… eindelijk maar toegegeven aan de aantrekkingskracht van de schoonheid en mooie techniek van dit sieraad…
Ik ben erg enthousiast op koopjesjacht gegaan en heb inmiddels zo’n 30 horloges verzameld. Mijn smaak loopt nogal uiteen maar hoop uiteindelijk toch een keer een Grand Seiko voor een voor mij betaalbare prijs te bemachtigen.
Ik mag graag aan horloges knutselen en hoop hier een hoop tips en trics en wellicht wat leuke gesprekken op te doen.
Welkom Marcel op dit mooie forum ik lees en zie dat je voortvarend aan de slag bent gegaan ! Hier kun je uitstekend zaken delen ,informatie opdoen ,kopen en verkopen en er valt regelmatig wat te lachen…succes en veelplezier
T