even voorstellen...

Al kijk ik hier al enige maanden mee en heb ik hier en daar al een keer gereageerd, wil ik me toch even netjes voorstellen…

Mijn naam is Marcel, 47 jaar, gehuwd, 2 pubers en na een nieuwe start in het leven inmiddels sinds een maand of 6 horloges aan het verzamelen…

Eigenlijk van jongs af aan al gefacineerd door horloges, sieraden en bijna alles wat blinkt… eindelijk maar toegegeven aan de aantrekkingskracht van de schoonheid en mooie techniek van dit sieraad…

Ik ben erg enthousiast op koopjesjacht gegaan en heb inmiddels zo’n 30 horloges verzameld. Mijn smaak loopt nogal uiteen maar hoop uiteindelijk toch een keer een Grand Seiko voor een voor mij betaalbare prijs te bemachtigen.
Ik mag graag aan horloges knutselen en hoop hier een hoop tips en trics en wellicht wat leuke gesprekken op te doen.

Bedankt voor het lezen…

mvg,

Marcel

36 likes

Welkom hier! Veel leesplezier :+1:

:point_down:

3 likes

Welkom Marcel, veel plezier hier op HF!:+1:

haha, i wish… kan dat soort bedragen nog niet uitgeven aan horloges… Wie weet komt het daar nog eens van… Maar bedankt voor de tip :wink::+1:

Dank!

welkom en al een grote collectie verzameld! welk van de horloges draag je ook regelmatig?

Mijn beste,

Marchel, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom, veel plezier hier!

Welkom en wat een leuke verzameling al! Veel (lees)plezier! :smiley:

Dank allen, ik draag elke dag een ander horloge maar het blijft wel beperkt tot een stuk of 10…

deze is nog ‘under construction’ maar draag m tussendoor wel…

ben ook wel van de vintage horloges

volgens mij wissel ik meer dan ik zelf in de gaten had :thinking:

en tot slot deze…
excuus, het zijn er wat veel geworden…

8 likes

Welkom!

Welkom :hugs:!

Welkom, een fraaie collectie⌚️

Welkom :+1:t2: Je hebt al heel wat verzameld zie ik wel :muscle:t3:

Leuke collectie! Welkom op het forum.

Welkom Marcel op dit mooie forum :smiley: ik lees en zie dat je voortvarend aan de slag bent gegaan ! Hier kun je uitstekend zaken delen ,informatie opdoen ,kopen en verkopen en er valt regelmatig wat te lachen…succes en veelplezier :+1:
T

Welkom hier :+1:

Welkom bij de club Marcel.

dank allen!

Welkom Marcel, het virus heeft je aardig te pakken :grinning: