Hallo.
Mijn naam is Leo Jansson, 51 jaar en nieuw op dit forum. Ik ben hier terecht gekomen omdat ik de vroegere hobby van mijn vader (hobby matig repareren van klokken en horloges) nu zelf ook wil gaan proberen.
Ik zocht op cursus en kwam onder andere een clinic tegen op dit forum van @vinwat. Alleen is dat alweer wat langer geleden. Wordt deze clinic nog gehouden? Lijkt me erg interessant om daar mee te starten.
Verder hoop ik hier genoeg tips en trics te vinden als startende hobbyist.
Hoi Leo! Welkom op HF! En da’s een leuke uitdaging.
Ik weet niet in welk deel van het land je woont. Maar ik ga toevallig binnenkort een afspraak maken met horlogemaker Kalle Slaap (Noord-Holland, regio Alkmaar/Hoorn) om een workshop te organiseren voor forumleden. Precieze onderwerp/insteek en datum moeten (dus) nog bepaald worden en uiteraard wordt e.e.a. eerst voorgelegd aan de forumleiding. Na mijn afspraak met hem en akkoord van HF, zal ik hierover een nieuw topic starten. Dus houd dat in de gaten, als je dat wat lijkt.
Verder zijn we natuurlijk benieuwd naar jouw horloge(s) en zijn we gek op foto’s. Dus, let’s see what you got!
Welkom op HF Leo. Veel lees -en kijkplezier op het forum. Succes met het vinden van een passende cursus. Leuk om te lezen dat je vader je ertoe heeft geïnspireerd om dat te gaan doen.
Welkom Leo op het forum vol info en plezier in het vertoeven hier Succes bij het vinden van een cursus een veelbelovend initiatief van @TagEd lijkt wellicht passend te zijn !