Even voorstellen

Goedemiddag mede horlogeliefhebbers,

Mijn naam is Maarten, 33 lentes jong en kom uit Oss (en nee ik heb geen mes op zak)

Al ongeveer een jaartje actief hier op het forum, beetje kijken, lezen en soms een keer reageren. Ben hier beland omdat mijn goede vriend @HanDavinci mij de laatste jaren ontzettend lekker heeft zitten maken met allemaal hele mooie horloges.

Toen begon het… eerst voorzichtig en braaf (lees als; vooral niet te duur) een Seiko SKX005 gekocht. Leuk horloge liep als een zonnetje ook na de nodige klappen. Hij was namelijk een keer van mn pols gedonderd tijdens het fietsen met +/- 25km per uur.
Maar toch het was niet genoeg ik zag zoveel mooie dingen voorbij komen…

Mijn oog viel uiteindelijk op de Tudor BB58 in het blauw en na 2 weken onrust besloten Han er eens naar te laten kijken. Nou dat duurde niet heel lang. Hier via het forum een afspraak gemaakt met Rob. En volgens mij 2 dagen later het land door gereden om hem op te halen. Heel leuk gegaan allemaal en ik was me trots en blij met dat horloge.

Ik was niet perse bezig met het uitbreiden van de collectie maar ik was wel altijd aan het geilen op een mooie vintage DJ in goud/staal en daar wist bovengenoemd persoon donders goed vanaf… en ja hoor je raad het al… na 6 maanden kwam er eentje voorbij die ook voor mij te te mooi was om te laten schieten. Dus was ik plots een 16233 uit 1993 rijker en een stuk armer op mn bankrekening… Maar daar ben ik me toch blij mee, het is het perfecte horloge voor mij, stoer, klassiek qua formaat en een beetje asociaal. Deze gaat echt nooit meer weg.

Weer 6 maanden later was ik de blauwe kleur van mijn BB58 zat en besloot ik dat het tijd was voor een zwarte variant. Zo gezegd… zo gedaan… Mijn blauwe te koop gezet en opzoek naar een zwarte. Dit duurde ook niet lang door @Number4 dus op een zaterdag ochtend de boel zo afgestemd dat ik s’ochtends mijn nieuwe ging ophalen en in de middag werd de blauwe weer bij mij opgehaald. Het was ook leuk om ze even allebei in bezit te hebben moet ik zeggen.

Nou ondertussen was ik zeer content met deze 2 horloges, de BB mooi voor op kantoor en de DJ voor in het weekend. Heerlijk.

Echter afgelopen maand werd ik weer gewezen op een mooie kans (en ja hoor weer door @HanDavinci) in de vorm van een dresswatch de Cartier Must Black WSTA0072. Machtig mooi klassiek horloge en in mijn ogen de tofste kleur in die serie. Dus hop afspraak gemaakt en naar de S&C in Maastricht gereden. Wat ook ontzettend leuk is want ik had namelijk nog geen enkel horloge bij een echte juwelier aangeschaft. Deze was net uit nergens te koop en ondanks de twijfel of het horloge wel bij mijn stijl past qua kleding vond ik hem te cool om deze niet mee te nemen…

Dus nu 3 mooie horloges in mijn collectie. Niet perse op zoek naar meer maar who knows… de interesse is er mede mogelijk gemaakt door @HanDavinci dus ja haha jullie kennen het wss zelf maar al te goed.

Zal zo wat fotos posten in de comments van mijn setje.

Fijn weekend allemaal!

Gr
Maarten

35 likes

27 likes

Welkom :hugs:!

1 like

Welkom op HF, Maarten! En ik lees het al. Jij hebt 't goed te pakken! :grin: Mooie set en inderdaad heel gaaf, die zwarte Cartier! :+1:

1 like

Welkom, Maarten! Die zwarte Cartier vind ik echt prachtig.

1 like

Welkom Maarten :facepunch:

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom bij de club Maarten.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Maarten, leuke collectie heb je!

1 like

Welkom Maarten :wink:

Veel plezier hier en laat je niet teveel meeslepen met het geweld hier (ben niet het goede voorbeeld :sweat_smile:).

2 likes

Welkom!

Je hebt het horloges virus flink te pakken. En ik kan je zeggen… hier ben je voorlopig niet vanaf :joy:.

Succes!

1 like

Welkom! Vette collectie al👌 Past nog wel een mooie omega bij ipv de tudor?

1 like

Welkom Maarten
Leuke collectie

1 like

Welkom bij de club, lekkere set heb je daar in je hand :ok_hand:

1 like

Welkom hier bij HF !

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom! Mooie en serieuze stappen gezet als verzamelaar. De Cartier zou mijn favoriet zijn. Jij hebt het geluk te mogen kiezen wat je draagt. Veel draagplezier met dit drietal!

1 like

Welkom op het mooie forem, mooi trio heb je!:watch:

1 like