Even voorstellen.

Welkom hier.

1 like

Hallo Harry. Inderdaad niks mis met de kwaliteit van de GS. Lekker stevige band en een kast met mooie eenvoudige lijnen. Ik heb er 2 van gekocht op een veiling. 1 met een zwarte wijzerplaat en 1 met de zilveren wijzerplaat. De zwarte heb ik doorverkocht maar de zilveren wil ik voor mezelf houden. Vind het prachtig zoals de plaat aan het verkleuren is, een mooie zachte patina.

De foto is van 1 van mijn honden. Maar dit heeft niks te maken met de rode baron :grinning:Ik heb behalve horloge’s nog veel meer hobby’s. Nederlandse munten van voor 1950, mijn honden en ook WO 1. Vandaar de naam RedBaron en de foto van mijn lievelingshond.

2 likes

Bedankt voor de complimenten! Ik had nog meer horloge’s maar ik kwam erachter dat ik teveel horloges bijna nooit droeg en dat vond ik jammer. Daarom beperk ik het nu tot 4 of 5. Eigenlijk wil ik nog wel een vintage Jaeger met moonphase erbij, daar ga ik binnenkort nog wel naar op zoek.

Welkom en veel leesplezier :+1:

1 like

1 like

Welkom :hugs:!

1 like

Welkom :raised_hands:t2:

1 like

Hartelijk welkom!

1 like

Welkom William op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

1 like

Welkom op dit forum

1 like

Welkom op het forum!

Je hebt al een mooie collectie opgebouwd.

Er is hier ook een topic over honden, te lezen vanaf tl2. Maar dat komt vanzelf.