Even voorstellen

Dankzij een suggestie in de Google Discover feed naar een horloge in het blauwe gedeelte belandde ik meer dan twee jaar geleden op dit forum, en dankzij de vele mooie topics, verhalen en foto’s ben ik blijven plakken.

Hoog tijd om me netjes voor te stellen: Roel, inmiddels 42 en woonachtig op het platteland in de Alblasserwaard. Ik volg met name de merk-only topics van mijn favoriete merken en zal daar voortaan ook aan gaan bijdragen. Van de NA-topics kan ik ook genieten.

En omdat een topic pas compleet is met een verhaal en foto’s: het horloge waar het allemaal niet mee begon.

Als 16-jarige had ik met vakantiewerk geld gespaard voor mijn eerste dure horloge. Het werd een Seiko SQ100 chronograaf van 800 gulden, oktober 1996 gekocht bij Janmaat in Gorinchem die ook Tag Heuer AD waren. Het was de S/el chronograaf met blauwe dial die ik eigenlijk wilde maar ik kwam zo’n 4000 gulden tekort… Twintig jaar later, oktober 2016, kocht ik exact die S/el en ik draag mijn droomhorloge van '96 zo nu en dan maar altijd met veel plezier. Het is een exemplaar uit '99 met een TH-service in 2016, met B&P.

De Seiko ligt al jaren netjes opgeborgen in de doos maar voor de gelegenheid op de foto gezet met het horloge waar het allemaal niet mee begon. Bedankt voor het lezen.

De set uit 1996.

50 likes

Welkom Rooms !

1 like

Van harte welkom Roel!

1 like

Welkom bij de club Roel.

1 like

Welkom hier bij HF !

1 like

Welkom op het forum,veel plezier en succes met de verdere ontwikkeling van je collectie ! :+1:

1 like

Welkom!

1 like

Je bent al langer lid dan ik, maar evengoed: Welkom!

Ik hoop dat je niet roomser dan de paus bent, maar dat zal wel niet. Anders was je niet zo lang blijven hangen :crazy_face:.

1 like

Welkom Roel!:+1:

1 like

Welkom op HF! En wow, die S/EL is heel cool! Zeer onderscheidend ontwerp! Heeft diverse andere merken ‘geïnspireerd’ in de loop der jaren, inderdaad. Maar zo’n echt is toch wel helemaal top! Geniet ervan en ik zie je vast nog wel in het TAG Heuertopic!

1 like

Welkom :partying_face:

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Van harte welkom​:+1::grinning:

1 like

Hoi welkom op het forum. Veel leesplezier.

1 like

Geniet van de mooie tijd hier :sunglasses:

1 like

Welkom :hugs:!

1 like

Mooie binnenkomer met de basis uit 1996. Welkom & veel (meer) plezier op HF!

1 like

Roel, welkom op HF!

1 like

Welkom

1 like

Welkom !!

1 like