na ruim een jaar rond te hebben rond gekeken en mee gelezen heb ik mij aangemeld. Geïnspireerd door mede forumlid @George voor de liefhebberij van horloges.
Ooit begonnen met een kinetische horloge van Kenneth Cole. Geen idee destijds van merken, mechanica, quartz etc. Ik vo
nd het een mooi horloge en betaald uit een erfenis als aandenken. Voor enkele verjaardagen een Fossil en Citizen gekregen, waardoor ik de smaak echt te pakken kreeg.
Vorig jaar mijn eerste ‘echte’ horloge (althans zo voelt het voor mij) gekocht waar ik lang over heb nagedacht en heb ingelezen (dit forum is veelvuldig gebruikt); de Oris 65 Movember. Deze draag ik met veel plezier. Sinds deze week is daar een prachtige Tissot Le Locle bij gekomen.
Wensen zullen er altijd zijn, maar voor nu is het goed.
Welkom op HF! De Tissot en Oris zijn nice!
Misschien nu eerst een horlogekist kopen. De ervaring leert dat eenmaal actief op HF, betekent een snelle en dramatische uitbreiding van de collectie!
Welkom! En wat @TagEd zegt, een nette horlogebox kan zo’n mooie collectie zeker gebruiken. Misschien Sinterklaas of de Kerstman eens vragen. Je hebt ze voor 5 horloges, of 6 of 8 maar een leeg kussentje kan tot nieuwe aankopen leiden.
Welkom en veel leesplezier hier.
Met 8 horloges vond ik het wel tijd voor een horlogekistje. Maar meteen 2stuks gekocht voor ieder 10 horloges.
Ze zijn nu allebei tot het laatste vakje gevuld.
Succes.