even voorstellen

Dag medeliefhebbers,

dit is eigenlijk mijn tweede post. Ik had -in een opwelling- al eens snel een post gemaakt in het topic Zenith only waar ik mijn captain elite even wou showen :).
Belofte maakt ook schuld want ik had dus meegegeven dat ik mij even zou voorstellen.

Mijn naam is dus Robin en ben de eigenaar van een aantal (automatische) horloges. Ik kijk hier al een hele tijd mee en dus was het eens dringend tijd om zelf ook mezelf te introduceren.

Ik ben afkomstig te Limburg (Belgie) en mijn liefde voor horloges is begonnen toen ik men eerste automaat kreeg van men vader voor men verjaardag (een Alpina Extreme sailing 300m). Zoals zovelen was ik onmiddellijk gefascineerd door het ‘magische’ binnenwerk :smile:.

Sinds toen ben ik zelf regelmatig horloges beginnen kopen. Duur hobby wel :face_with_monocle:
Ondertussen heb ik er een 8-tal waarvan sommige nog wel eens zullen volgen in het topic ‘wat dragen wij vandaag’ :).

27 likes

Welkom bij de club Robin.

1 like

Van harte welkom!

1 like

Welkom! :partying_face:

1 like

Welkom bij de club Robin .

1 like

Robin, welkom op HF!

1 like

Welkom op HF, Robin! En we zijn hier gek op plaatjes! Dus post vooral wat foto’s van je huidige collectie!

1 like

Welkom Robin, misschien wat foto’s van je collectie plaatsen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Welkom :hugs:!

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom op HF Robin. Kijk alvast uit naar de foto’s :stuck_out_tongue_winking_eye:. Geniet van de hobby

1 like

Welkom Robin!:+1:

1 like

Wees welkom op HF👍🏻

1 like

Bedankt iedereen!
Een volgende post volgt snel met een microbrand die onlangs een nieuw horloge heeft gereleaset :wink:

Welkom, ook erg benieuwd naar wat foto’s van je horloges!

1 like

Welcome and…a view pics perhaps

Greets, Martin :grinning: nitraM.

1 like

Welkom en veel lees en kijk plezier op het forum!:watch:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Robin op dit mooie forum :grinning: succes met de verdere ontwikkeling van je collectie :+1: