Even voorstellen!

Hoi allen!

Enige tijd geleden ‘lid’ geworden van dit mooie forum. Denk dat het nu tijd is mezelf even netjes voor te stellen. Ben al sinds de jaren 90 mega fan van de citizen promaster. Ergens in ‘99 eindelijk m’n eerste classic aangeschaft! Tot op de dag van vandaag super blij mee! Afgelopen jaar ook de bicolor versie gekocht op het Duitse eBay. Ook die wordt veel gedragen! Contact blijven houden met de Duitse verkoper, ook helemaal Citizen gek! Voor hem op Marktplaats een stalen band gekocht voor een van zijn 1000m monsters! Een maand geleden tipte hij mij dat er een zwarte pvd classic te koop stond op de Oostenrijkse marktplaats willhaben! Contact gelegd met de verkoper en snel een deal gemaakt! Dan komt het, wachten, wachten, hij zal toch wel aankomen ……… en ja hoor, daar is ie dan eindelijk! Wat een klok! Voor mij echt een holy grail die ik wekelijks met veel trots draag! Aangezien het promaster virus blijft kriebelen nog een aantal ‘dikke’ vintage duikers aangeschaft, de 5810/5812. Heb nu ook bijna de drie mooiste versies gekocht, even wachten op de bicolor versie. Zal tzt daar ook een foto van posten. Voor nu een foto van die andere drie …… groeten uit Brabant!

34 likes

14 likes

Welkom :hugs:!

1 like

Welkom bij de club Menno.

1 like

Welkom! :partying_face: genoeg citizen duiker fans hier, dus je kan je hart ophalen

1 like

Wekom!

1 like

Hé Menno
Veel plezier hier.

Ook zo.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom bij de club :+1:

1 like

Welkom op HF!

1 like

Welkom op HF, Menno! En coole verzameling!

1 like

Welkom Menno :facepunch:

1 like

Welkom. Leuke, gerichte verzameling.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom op HF Menno. Leuke hobby hé :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Welkom Menno!:+1:

1 like

Welkom op dit mooie forum Menno :wink: werd ook tijd om je eens voor te stellen :crazy_face: groetjes van zijn broertjes.

2 likes

Welkom hier. Leuk dat je enthousiast bent over een specifiek model horloge!

1 like

Nog meer groeten uit Brabant(NL)! Veel plezier op dit forum!

1 like