Hallo allemaal, ik ben Stef, 27 jaar oud en heb een zware horlogetik… Ik lees al een paar jaar mee hier en heb ook al een paar jaar een account, maar heb er nog nooit iets mee gedaan. Het nieuwe forum vond ik een mooie gelegenheid om er maar eens wat mee te gaan doen.
Ik verzamel allerlei horloges, heb geen specifiek merk of type horloge. Als het maar mooi is. Mijn horloges koop ik ook niet om in een kastje te zetten, een horloge is voor mij een gebruiksvoorwerp. Of het nou een rolex of een citizen is.
Ik ben ooit begonnen met een pulsar toen ik 12 was, had wat heitjes gedaan en daarvan heb ik een leuke pulsar uitgekozen. Een model dat erg leek qua uitstraling (voor mijn idee vroeger haha) op een Breitling chronomat. Ik heb het betreffende horloge nog steeds.
Inmiddels is mijn collectie flink gegroeid en heb ik horloges van traditioneel tot sportief en van goedkoop tot kostbaar (duur is een relatief begrip).
Bij deze vast een plaatje van het horloge dat ik momenteel om heb:
Welkom! En wat een prachtig horloge zeg! Ik heb wel vaker chrono’s van Victorinox langs zien komen maar die hebben vaak afgekapte cijfers. Deze is erg in balans en gewoon heel cool!
Dank allemaal! Ik heb eigenlijk nooit foto’s gemaakt van mijn andere horloges, maar ik zal zo nu en dan eens een plaatje plaatsen. Voor dit geval ook maar een foto gemaakt van mijn Omega Speedmaster pre-moon uit 1969
[quote=“Piede, post:3, topic:42592, full:true”]Ik heb wel vaker chrono’s van Victorinox langs zien komen maar die hebben vaak afgekapte cijfers. Deze is erg in balans en gewoon heel cool!
[/quote]
En goede instelling:
“Mijn horloges koop ik ook niet om in een kastje te zetten, een horloge is voor mij een gebruiksvoorwerp. Of het nou een rolex of een citizen is.”