Welkom !
welkom
Welkom!
Welkom hier, en heel veel plezier in deze “onbegrensde” kijkdoos met horloges
Welkom op HF Bob. Veel lees-en kijkplezier op het forum. Benieuwd naar foto’s van je collectie? Veel plezier in elk geval met de hobby
Daar kon ik op wachten natuurlijk.
Ik ben daar altijd wat voorzichtig mee, maar binnen dit gezelschap is delen daar waar het om gaat. De verzameling bestaat uit onder andere Omega (Speedmasters), Breitlings, Sinn, Oris…
Ik zal morgen wat foto’s maken van de huidige stand van zaken.
Om heel eerlijk te zijn heb ik me voorgenomen het voorlopig wat rustiger aan te doen en gewoon tevreden te zijn met het moois wat ik bezit. Maar zoals ik al aangaf in mijn introductie weet ik dat er altijd wel weer iets anders op je pad komt. Het ultieme horloge bestaat in mijn optiek niet!
Ik heb naast de bekende merken ook een zwak voor, oneerbiedig gezegd, ‘microbrands’. Op dit moment wacht ik op de levering van een Lebois & Co Heritage Chronograph. Een geweldig initiatief van de Nederlander Tom van Wijlick. Vooral het tot stand komen van het uiteindelijke product is iets wat ik als zeer leuk heb ervaren. Ik bezit al een ander horloge van hetzelfde merk en heb destijds Tom persoonlijk mogen ontmoeten. Ontzettend aardige vent en heel bevlogen!
Daarnaast wacht ik ook nog op een Minase M-3 “Very Peri” een initiatief van een bekende horloge site. Ik kon de fraaie en deels met de hand afgewerkte wijzerplaat en vormgeving van de kast niet weerstaan… voor beiden beloof ik, zodra ik ze in bezit heb, een paar foto’s te plaatsen.
Welkom Bob K. op ons gezellige forum.
Eigen foto’s en likes het mag hier allemaal.
Greets, Martin nitraM.
Welkom op HF!
Welkom op HF en veel plezier hier gewenst!
Welkom en veel plezier.
Welkom hier.
Mooi introductieverhaal! Heel veel plezier gewenst hier. Doe ons ook een plezier en plaats af en toe eens een of meer foto’s van het moois uit je collectie. We zijn hier gek op mooie (horloge) plaatjes!
Belofte maakt schuld. Gisteren verliep nogal rommelig dus hier iets verlaat wat snel geschoten foto’s.
Da’s een flinke en mooie collectie!
Welkom Bob, geniet van ons mooie forum!
Welkom en veel lees en kijk plezier op het forum.
Flinke collectie heb je.
Welkom Bob, mooie Casio collectie hoor.