Even voorstellen

Beste allemaal,

Ik ben niet helemaal nieuw hier maar heb tot op eergisteren nog niet veel op dit forum gepost.
Mijn liefde voor horloges gaat heel veel jaren terug. Mijn grootvader had altijd een heel stoer, en voor die tijd bijzonder grote, Omega Flightmaster. Ik vond al die knopjes ook reuze spannend. Van hem kreeg ik op mijn 14de een Tissot Chronograaf. Deze ben ik helaas kwijt geraakt. Op mijn 18de verjaardag kreeg ik van mijn ouders een Omega Seamaster Mariner. Kan hier geen foto van laten zien omdat deze momenteel in Zwitserland is voor een reparatie. Hopelijk is deze nog te maken.

Pas heel veel jaren later werd mijn interesse in horloges weer opgewekt. Mede door de aanschaf van een mooi Zwitsers horloge van een zeer gerenommeerd merk door mijn vader. Deze interesse ging zo ver dat ik momenteel een aantal nog niet in Nederland verkrijgbare horloges op de markt probeer te brengen. Dit gaat met vallen en opstaan. Momenteel ben ik met mijn compagnon hard bezig de site te bouwen. Wij hopen deze nog deze zomer te kunnen lanceren.
De desbetreffende merken vind je terug op mijn profiel.

Enfin. als jullie vragen, op- of aanmerkingen hebben hoor ik ze graag.

Overigens ben ik nog steeds op zoek naar een betaalbare band voor mijn Tag Heuer Monaco CW2111-0.

Groet,
Arvid

Welkom hier Arvid! :+1:

Veel lees en postplezier hier!

Groeten,

Noel.

Welkom, en succes met jullie onderneming.

Welkom!

Welkom !

Pieter.

Mijn beste,

Arvid, van harte welkom bij dit ondernemende horlogeforum!!
Duidelijk een forum ván en dóór liefhebbers.
Heldere intro heb je!!
Succes met het verder verwezenlijken van de onderneming.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Welkom!

Welkom en ben benieuwd naar de ontwikkelingen van de horloges.