Even Voorstellen.

Welkom Jan!

afbeelding

1 like

Ja, die gaat echt niet weg. Past onder elk overhemd. Citizen heeft ook nog een solar quartz die maar 3mm dik is, de Citizen one Ook weer zo’n uniek horloge. Die is echter 10x duurder. Die 2mm eraf kost je € 3000. :rofl:

1 like

Een verlaat welkom Jan :+1: :partying_face:
Leuke collectie opgebouwd zo :ok_hand:

1 like

mag ik je even jaloers maken? :face_with_hand_over_mouth:

deze moest ik meteen hebben toen ik hem zag,
niet goedkoop zoals je aangaf (voor mij evenmin) maar tja… hij was toch zo mooi :smiling_face_with_three_hearts:
en je voelt hem nauwelijks op de pols, ik moet regelmatig kijken of ik hem nog heb :sweat_smile:

1 like

Welkom! Mooie verzameling. En ja, die chronomaster, die is het sparen wel waard.

1 like

Is toch gewoon super mooi! Is dit een titanium uitvoering? Volgens mij is er geen een merk dat een horloge maakt dat hiermee te vergelijken is. Niet in de verste verten.

1 like

Welkom!

Welkom, Jan!

:joy: Ja, het is inderdaad niet de allerhipst vormgegeven plek op internet. Maar wel beregezellig! :bear: :wink:

Allemaal mooie merken natuurlijk. Het één wat bereikbaarder dan het andere… :grimacing: :sweat_smile:

Tja, dat vragen de meeste van ons zich af… :thinking: Ik zie het maar als een relatief onschuldige verslaving; als in: een cokeverslaving is erger. :grin:

Ja, dat is echt ongelofelijk!

Prima collectie, trouwens! Veel plezier, hier op HF!

1 like

mss heb je deze al gezien, hij is inderdaad super titanium

2 likes

Welkom!

1 like

Dit filmpje kende ik nog niet. Mooie techniek. Ik vraag me wel eens af waarom dit soort coatings schijnbaar nooit gebruikt worden door premium merken. Ik weet, je kunt het horloge dan niet meer polijsten, maar dat hoeft dan ook niet meer. Ook zijn er nog andere technieken om metalen harder/krasbestendiger te maken, zoals ververhitten en koelen, die dit nadeel niet hebben. Wordt oa door Archimede gebruikt. In de premium messen fabricage worden deze technieken veelvuldig en met succes toegepast.

1 like

of andere merken deze techniek gebruiken of niet daar ben ik niet zo van op de hoogte maar het zou me niet verbazen als ze het wel doen.
maar bij mij gaf deze techniek niet echt de doorslag om het horloge binnen te halen, het was enkel het model en de vaardigheid zoiets dun te fabriceren dat meteen mijn aandacht trok + het filmpje :blush:
en tot hiertoe ben ik er uitermate trots op deze in de collectie te hebben,
je kan zelfs zeggen dat hij op 1 staat in de collectie en ook ik heb enige chronomasters in bezit dus dit wil al wat zeggen :slightly_smiling_face:
maar ik wens je natuurlijk het allerbeste naar de zoektochten nog te gaan en wens je nog een lange tijd toe om te genieten van al dat moois :+1:

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom Jan , op dit fijne forum :grinning: Een goede introductie …je smaak “lijn” is herkenbaar .Succes met de verdere ontwikkeling van je mooie collectie :ok_hand:

1 like

Welkom Jan :hourglass_flowing_sand:

1 like

Welkom en veel lees en kijk plezier.

1 like

welkom op ons leuke forum. mooie collectie horloges heb je.

1 like

Welkom Jan! Niks oubollig aan, ik ben 23 en doe met alle plezier mee op dit forum. Al ben ik waarschijnlijk eerder uitzondering dan regel in dit aspect. Veel lees/schrijf-, en bovenal, verzamelplezier Jan!

1 like

Welkom Jan en mooie stek om te werken! :wink:

1 like

Inhoudelijk zeker niet! Bedankt.