Even Voorstellen

Goedendag allen,

Mijn naam is Hess. Ik ben sinds kort lid van dit forum, dus leek het mij wel handig om mij even voor te stellen.
Van beroep ben ik auto en meubelbekleder, maar doe voornamelijk auto’s.
Ik heb wel een aantal horloges en een enkele uit het iets duurdere segment.
Eind jaren 70 een Cartier Santos automaat aangeschaft die inmiddels in gebruik is bij mijn dochter.
Mijn voorkeur gaat uit naar horloges zonder te veel toeters en bellen, maar gelukkig heeft een ieder zo zijn voorkeur. anders zou het erg saai worden.
Op mijn verlanglijst staan nog een Panerai Luminor en een Jaeger Le Coultre Club.
Koop met enige regelmaat nog wel eens een klokje en dat kan er ook een van 50 euro zijn. Ik koop iets als ik het mooi vindt en mijn laatste aanwinst is een simpele Seiko 5 met zwarte plaat.

42 likes

Van harte welkom hier!

Welkom! Veel leesplezier :wink:

Welkom!

Ik zou @jur vragen even je echte naam te verwijderen. Het is niet te voorkomen dat mensen met minder goedwillende bedoelingen hier ook rondhangen.

Welkom hier bioj HF !
Goede instelling doe ik ook.
Koop wat je mooi vind inderdaad.

Uhh hoe verwijder ik die als digibeet.

7032-0d41582645b1ac5e0841131216db07d4

Welkom hier!

Welkom! Als het goed is kun je je eigen topic nog tot 2 uur na het maken ervan editen.

image
:point_down:
image

Klik op het potlood icoontje naast je openingspost, en je kunt de tekst wijzigen.

Als het goed is. Ik kan me niet herinneren of een trustlevel 1 lid dat ook kan. Denk het wel. Als je geen potloodje bij je openings-post ziet staan moet @Jur je achternaam even weg halen.

Van harte welkom :+1:

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom op HF!

Welkom Hess :facepunch:

Welkom!

Welkom bij de club Hess.

Welkom…:+1:

Welkom op het forum :+1:

Welkom Hess, veel leesplezier

Welkom Hess!

Welkom op HF Hess. Veel lees -en kijkplezier op het forum. Benieuwd naar een foto van je horloge? Geniet in elk geval van de hobby